Jaga:
Pere ja Kodu

EMA LUBADUS LAPSELE: "Meil on vaid 18 suve – tahan, et need oleksid erilised!"

Ma mäletan meie esimest koosveedetud suve. Olime vaid sina ja mina, sul oli üliarmas roosa trikoo ja beebisukkpüksid. Mäletan ikka veel nende pükste mustrit. Mu mälus on ikka veel su lai naeratus sellest suvest!

Tol suvel käisime sinuga esimest korda koos ujumas ja mängisime peitust. Käisime esimesel pereväljasõidul, olid kotiga mu seljas ja ronisime kõik koos mäetippu. See suvi oli nii ilus!

Nüüd aga oled sa juba suurem ja aeg libiseb käest. Iga suvi on eelmisest täiesti erinev, sest sa kasvad, sul on uued huvid ning selgaseotuna mägede tippu ronimine ei köida sind enam.

Tean, et varsti saadan pisarsilmil su keskkooli lõpuaktusele ja püüan meenutada, kas ma ikka veetsin sinuga koos piisavalt aega.

Meil sinuga on 18 suve. Seda ei ole sugugi palju. Seega, ma pean tegema nii, et iga suvi loeks, kõik 18 suve! Luban sulle, et panen kõik meie suved lugema!

1. Me teeme midagi uut

Me teeme midagi sellist, mida ma muidu ei teeks: Teeme segaduses kunsti, keerame muusika põhja ja tantsime, sööme õhtusöögiks jäätist, ööbime telgiga tagaaias, vaatame päikesetõusu ja -loojangut.

2. Me reisime

Ma ei küsi, kas me reisime, vaid miks me reisime. Ja vastus on sina. Sest sa oled laps vaid mõnda aega ja ma tahan sulle palju näidata.

3. Me sukeldume

Hüppan sinuga basseini ja teeme veesõda nii, nagu lapsed seda armastavad. Sukeldume vee alla ja sukeldume oma mõtetesse. Ma kuulan su jutte ning olen sinu jaoks olemas.

4. Me teeme endist palju pilte

Harilikult ma ei armasta pildile jääda, kuid sinu pärast teen ma seda. Nii saad sa alati ajas tagasi vaadates neil piltidel mind sinu kõrval näha. Neil piltidel olen ma rõõmus ja armastan emadust just niipalju, kui sina armastad lapsepõlve.

5. Naudime tavalisi hetki

Ma teen küll plaane, aga ma jätan ka planeerimata aega, et saaksime nautida neid tavalisi igapäevaseid momente. Neid, kus istume lõunani öösärkides, küpsetame pannkooke ja ei tee suurt midagi.

Tean, et peagi sa enam ei söö minuga igal hommikul, peagi ei vaja sa enam, et puhuksin su haavadele ja kammiksin su pusasid juustest.

Peagi lähed sa oma elu peale ja looma oma tulevikku. Ja meile jäävad need kaheksateist suve. Sinul ja minul. Luban, et teen need selliseks, et jääme neid alati meenutama!