Jaga:

"Me kolisime Hispaaniasse elama!"

Esimesel päeval käisime ringi kodukandis, sõime rannaäärses restoran/kohvikus, imetlesime vaadet ja nautisime ilma, 25 soojakraadi. Pärastlõunal läksime kastsime oma põhjamaa varbad ookeanivette!

Jõudsime Hispaaniasse, täpsemini Malagasse, öösel kell 01.30, kus ootasime 40 minutit pagasit ja asusime autoga Malaga-La Alcaidesa teele. Koju jõudsime kella kolme ajal öösel ja kuna Annabel oma voodisse pannes hirmust kangeks tõmbas ja nutma hakkas, siis magasime esimese öö kõik koos meie magamistoas. See oli üks viimase aasta hullemaid öid kohe kindlasti! Esiteks oli meil üks tekk kolme peale, teiseks enamus ajast lösutas Annabel mul näos ja jäsemete peal, kolmandaks on meil voodis 2 madratsit ja me olime kordamööda kõik seal kahe madratsi vahel augus kuskil. Not cool!

Isa kord tasa teha minu aeg!

Õnneks oli mul võimalus hommikul Kristjanile öelda, et ma olen viimased 3 kuud last kasvatanud, kell 06.30-07.30 temaga üles ärganud, olenemata sellest, kas on nädalavahetus või mitte, ja nüüd ma annan teatepulga edasi. Nii nad siis tegelesid edasi ja ma magasin südamerahuga… kuigi vahepeal olevat olnud nuttu ja karjumist, ma ei kuulnud midagi ja magasin sügavalt 3 tundi jutti kella 11-ni. Kuigi ma sain öö peale magada kokku kõva 5 tundi, siis ma olin nii põnevil, et ma ei tundud seda pohmaka tunnet, mis tavaliselt tuleb vähesest magamisest #vanadus

Kohapealne elu

Päeval käisime ringi kodukandis, La Alcaidesa-s, sõime ranna äärses restoran/kohvikus, imetlesime vaadet ja nautisime ilma, 25 soojakraadi. Esimene arve oli meil 30 €, me võtsime ühe crispy kana ja ühe crispy kala, 2 klaasi valget veini ja pudeli vett. Ma arvasin ise, et on hullem aga kvaliteedi eest oleks maksnud ikkagi 10 € kokku. Pärastlõunal läksime kastsime oma põhjamaa varbad ookeanivette ja saime teada, et see on külm, oh imet! Anna panin tuimalt teisel ööl enda voodisse magama, algul nurises küll, kuid jäi siiski ja magas järgmise hommiku 08.30-ni.

Teisel päeval käisime shoppamas vajalike asju (tekid, padjad, linad, saunarätikud, toit jms), pärast lõunat suundusime jälle kodukanti uudistama ja jalutama ning õhtul kodus tegime süüa ja koristasime, ma pakkisin asju lahti ning sättisin kõike ringi. Kodukuduja minus lõi välja ikka, kuigi ma surusin teda maha, sest ma ei tahtnud ega viitsinud sellega tegeleda. Aga noh, see ürgne jõud oli ja on paraku minust tugevam.

Turismihooaeg peagi avatud

Kolmandal päeval külastasime Gibraltarit, tuuline ja jahe oli, seega me sinna mäe otsa Annabeliga minema ei hakanud, aga rannas ja vanalinnas käisime ära. Ilmadest nii palju, et kui me siia tulime siis kohe järgmisel päeval oli 25 kraadi sooja, teistel päevadel on numbrid jäänud ikkagi alla 20 – sinna 16-18 soojakraadi kanti. Kes soojamaa puhkusereisile tahab tulla, siis oodake veel paar nädalat ja siis on vast need päevitamise ilmad ka käes.

Homsest avatakse igal juhul enamik kohtades õuebasseinid, k.a meie kortermaja aias. Väljas turistitamisest veel niipalju, et Annabel on küll õnnejunnis meil – hommikust õhtuni nägu naerul ja rõõmus laps. Ega need lapsed pole nii “lollid” midagi, ju sai tema ka aru, et natuke täbar seis oli viimased kolm kuud, kui issit ei olnud – emme närvitses kodus ringi ja sada erinevat nägu käisid kordamööda hoidmas ja vaatamas teist. Nüüd on emme, issi, mäng ja tudu – kõik, mida ühe lapse hing vajab.

Ma ei tea, kas teid huvitab aga võin lähiajal ka korterist pildid üles riputada. Meil on U-kujulises kortermajas teisel korrusel 4-toaline korter koos suure rõduga. Kokku on 110 ruutu umbes. Kolm magamistuba, kaks vannituba, elutuba ja köök. Ruumi on piisavalt ja võib jääda rahule. Suurimaks miinuseks minu meelest on maailma jahedad kivipõrandad, kus ei kannata paljajalu kõndida. Minul on näiteks kaks paari pakse sokke jalas ja ma ikka tunnen, et külm on. Minu maitsest ja stiilist (kui mul seda üldse on) jääb see korter muidugi välja, aga ega midagi hullu tegelikult ka ei ole. Täitsa nitševo elamine teine.

Loe ka teisi "See ei ole muinasjutt" blogipostitusi: seeeiolemuinasjutt.ee