Jaga:     
Beebi

Ema: „Vaktsineerimata lastel võiks olla keelatud ligipääs riiklikesse lastaaedadesse ja koolidesse!“ (146)

"Kuidas on võimalik, et siiani usuvad mõned, et vaktsiinid põhjustavad autismi?! Tuuleveskitega on kergem võidelda kui vandenõuteoreetikuga!" avaldab ema arvamust ajakirjas Meie Lapse Tervis.

Minu jaoks on arusaamatu, kuidas vaktsiinid kui meditsiini üks suurimatest saavutustest, on jäänud infosõjas kaotajaks ja müüdid vaktsiini ohutuse ja küsitava toime kohta on nii kauaks ringlusesse jäänud. Pooldan riiklikus kavas olevate vaktsiinide kohustuslikuks muutmist, välja arvatud meditsiinilise vastunäidustuse puhul. Eeskujuks Austraalia ja nüüd ka Prantsusmaa. Riiklikud koolid ja lasteaiad peaksid olema kõigile ohutu keskkond. Vaktsineerimata laps on ohuks nendele lastele, keda ei tohi meditsiinilise vastunäidustuse tõttu vaktsineerida ja nõrgenenud immuunsusega inimestele.

Kui on piisavalt vaktsineeritud inimesi, siis haigus ei saa levima hakata. Pooldan maailma, mis juhindub teadusest, mitte "igaüks mõelgu oma kivi otsas oma tõde välja". Arvestades vaktsiinide kasutuse ulatust ja teatatud tõsiste kõrvaltoimete arvu, võib öelda, et vaktsiinid on väga ohutud ravimid. Nende kasutamisest saadav kasu ületab kindlalt võimalikud ohud. Infotehnoloogia ajastu suurim probleem ongi see, et infot on liiga palju, aga inimestel puudub oskus eristada usaldusväärset infot.

Umbluu "meditsiinil" läheb hästi

Et müüdid vaktsiini ohutuse ja küsitava toime kohta on nii kauaks ringlusesse jäänud, on tōeline bläkk meditsiini- ja teadusvaldkonna kapsaaeda. Üheks lahenduseks on piirata ilma meditsiinilise põhjuseta vaktsineerimata lastel ligipääs riiklikesse lastaaedadesse ja koolidesse ning mitte väljastada rahalisi toetusi. Jah, ravimitööstus on äri, aga ka kõige rangemalt kontrollitud äri. Eesti ei saa arstid lisaraha vaktsiinide tegemise pealt. Küll aga läheb nii Eestis kui ka mujal maailmas alternatiivmedistiiniäril väga hästi. Piisab heast müügioskusest, tõendeid pole vaja, vastutust ei kanta, makse ei maksta.

Eestis ei kuulu lastevaktsineerimise kavasse ühtegi timerosaali ehk elavhõbedat sisaldavat vaktsiini. Tuunikalas näiteks võib leiduda metüülelavhõbedat, mis on tunduvalt toksilisem.

Loe vaktsineerimisest ja selle müütidest ajakirjast Meie Lapse Tervis. Lisaks leiad sealt suure spaa-eri!

62 kommentaari

S
Selle  /   11:54, 4. nov 2017
Artikli autor võiks ennast natuke harida, alumiinium, mida sisaldavad enamus vaktsiinid on inimese organismile närvimürk, mis põhjustab peale autismi veel palju raskeid haigusi. Oht ei pesitse nn vandenõuteoreetikutes, artikli autori sugustes vaid naiivsetes lollpeades, kes usuvad, et kaasaegne meditsiinitööstus on üles ehitatud patsiendi, mitte äri, huvides.
S
Selle ???   /   14:10, 4. nov 2017
Rinnapiimast ja niisama söögist joogist saab laps rohkem alumiiniumi, kui ühest annusest vaktsiinist aga eks sinusugused teavad paremini. Ravimiinfo.ee loe ja hari veidi ennast.
E
Ei lase teha  /   15:40, 4. nov 2017
Niikaua,kui teie pere või suguvõsa laps ei ole saanud vaktsiinist kahjustada,siis võite seda juttu siin puhuda.Sünnitusmajas tehakse juba B-hepatiidi vaktsiin - see ju suguhaigus,miks teha seda sünnitusmajas - see on absurd.Ja aastaselt tehtav kolmiksüst põhjustab ka autismi.On mitmeid näiteid.Kes vastutab ,kui laps haigestub - kahjuks mitte keegi.Seepärast ei tohi last nende vaktsiinidega vaktsineerida
K
kilu  /   20:47, 4. nov 2017
autism, muide, on vaktsiini kõrvaltoimena ka originaalinfolehel kirjas, ainult eestis ei loe seda mitte keegi ja kordavad robotlikult järele seda, mis kästakse.
E
E.  /   22:00, 4. nov 2017
1. B-hepatiit ega ükski teine hepatiidivorm ei ole suguhaigus, ehkki võib ka sugulisel teel levida.
2. Mitte ükski vaktsiin ei tekita autismi (ehkki ma ei arva, justkui vaktsiinidel üldse mingeid kõrvalnähte ei oleks)- autism on absoluutselt alati kaasa sündinud- kui inimene on sündinud autistina, on ta ka siis autist, kui talle ei lasta vaktsineerimisi teha. Autismi põhjuseks on tavaliselt liiga vana isa (ent autiste sünnib ka noortele isadele, ehkki väga harva).
T
to Selle???  /   23:42, 4. nov 2017
On ikka suur vahe, kuidas aine kehasse siseneb. Kui tuleb läbi suu nt toidu kaudu, siis hakkavad tööle keha loomulikud kaitsemehhanisimid. aga kui süstitakse mingid jama otse lihasse, on keha šokis.
K
KillaH  /   00:46, 5. nov 2017
Mitte ükski? Mitte ükski keemia, mida sisse poogitakse ei põhjusta seda ,teist ja kolmandat? Sellised farmatoloogi teadmised?
Autism on 100% kaasasündinud puue, kust selline väide? Ning viimaks, millistele allikatele viidates ,te üritate väita seda, et vanuseliselt sõltuvalt läbikäimine, põhjustaks autismi? Allikad, mis viitaks on justkui puudu?
.
...  /   13:59, 5. nov 2017
kes see farmatoloog on? :D:D:D:D:D
M
Mait  /   16:20, 5. nov 2017
Soovitan Kindlasti teil järgnevat filmi vaadata. Need ei ole oletused, kellegi oletused ega mulin vaid statistika ja faktid mida on aastaid varjatud ja seda Ameerika Tervisekaitseameti poolt.
http://www.telegram.ee/toit-ja-tervis/vaata-eesti-keeles-skandaalset-dokfilmi-vaxxed-ehk-vaktsineeri...
T
to ei lase teha  /   20:04, 5. nov 2017
See, et oma halvad geenid lapsele edasi kandusid pole küll vaktsiini süü.
T
to 00:46  /   20:15, 5. nov 2017
Ei tea kus sa oma teadmised said, aga esimest korda kuulen sellisest asjast nagu "farmatoloog". Ära tule tähtsalt rääkima asjadest, millest sa mitte midagi ei tea.
T
to killu 20:47  /   20:25, 5. nov 2017
Tõesti? Kus neid originaalinfolehti siis leiab?
T
to ei lase teha  /   23:00, 5. nov 2017
B- hepatiit on suguhaigus?
Kes vastutab , kui laps haigestub? Kui Sinu laps on vaktsineerimata ja haigestub ning jääb invaliidiks või sureb , kes siis vastutab?
T
to  /   08:54, 23. nov 2017
No ei ole võimalik, et tänapäeval saab millegi koostist hoida saladuses, selleks on teadus ja laborid liiga hästi arenenud. Seega on võimalik väga täpselt määrata, mida vaktsiin sisaldab ja mida mõjutab. Mida pole võimalik kindlaks määrata, on inimsaatus -- paljud lapsed jäävad haigeks, aga miks, seda EI OLE võimalik teada saada. Kui laps haigesteb juhuslikult just peale vaktsineerimist, siis tundub loogiline just vakstsiini süüdistada, aga see ei ole põhjus. Haigeks jäänud, invaliidistunud laps on kohutav õnnetus, aga nakkushaigusse surnud v selle tagajärjel sandistunud laps (lastehalvatus) samuti. Tänapäeva avatud mailmas lihtsalt pole võimalik elada, end surmavate nakkushaiguste vastu kaitsmata.
M
maidule  /   08:55, 23. nov 2017
No mis TÕDE sa usa filmidest ikka otsid? Kõike saab lavastada, filmida just nii nagu eesmärk püstitatud.
A
Ats  /   09:02, 23. nov 2017
Ei no telegram on tõesti see õige koht kust teaduspõhist infot saab.. HAHAHAHAHAHAHAAAA Tule taevas appi!
V
vaktsiini kõrval nähe   /   09:24, 23. nov 2017
ongi haigestumine, et tekitada antikehasid ja sellega tugevdada immuunsust.Beebidel muidugi kohe ei tuvastu allergiad ega soodumus autismiks, sestap laseks beebil kasvada suuremaks ja siis vaktsineerida.
O
ohjah  /   10:14, 23. nov 2017
Huvitav, et mina elasin kuni 25aastaseks saamiseni ilma selle hirmsa haiguse vastase vaktsiinita. Siis lasin teha seoses välismaa reisiega. Miks peaks minu laps selle haiguse nüüd esimesel eulupäeval saam? B-hepatiit on otsesel kehavedelike kontaktil saadav haiguse, enamasti sugulisel teel. Ennem võiks alla aastasele puukentsefaliidi vaktsiini teha, tõenäosus, et ta selle suvel üles korjab on kordades suurem kui hepatiidi saamine. Siis millegi pärast ei vastuta keegi?
N
no mis  /   11:30, 23. nov 2017
Autism on geenides, sellega laps sünnib ,kui sellega sünnib.
  /   12:00, 23. nov 2017
Kui sinu suguvõsa tabab see autism,siis vaatame kas veel targutad
  /   12:10, 23. nov 2017
B- hepatiit on suguhaigus -miks siis seda tehakse kohe sünnitusmajas-Tuleks teha tunduvalt hiljem - näiteks 10 aastasel
O
Olematu dilemma  /   19:26, 23. nov 2017
*Mitte ükski vaktsiin ei tekita autismi (ehkki ma ei arva, justkui vaktsiinidel üldse mingeid kõrvalnähte ei oleks)- autism on absoluutselt alati kaasa sündinud...*
Küsin, et kust sina seda tead? Õppejõud koolis õpetas, raviifirma esindaja ütles, tädi töötab Ravimiametis? Aga kas sa seda tead, et USA-s ( mis on Eestiga võrreldes tohutu turg) on tõestatud vaktsineerimiskahjustuste ja surmade eest välja makstud 7, 3 triljonit dollarit. Ja kui palju on neid, kelle puhul on see jäänud tõestamata ja kes pole kohtuni läinudki!
Meie ise, miljon eestlast, tõmbame omale oma ignorantsusega rahvusliku katastroofi kaela, kui me vaktsineerimisel vabatahtlikkuse printsiibist loobume.
O
on  /   00:59, 24. nov 2017
seda arsti arvates, iga inimene on erakordne ja seda arstid ei tea kellel mis võib välja lüüa- minult küsis kas suguvõsas verehaigust on...no pole ja keegi pole olnud verevähiga haige aga kas võib olla süüdi mürgine maalritöö, seda arst vastata ei oska, nad ei tea ju paljutki sest teaduspõhine meditsiin on noor selleks, et kõiki inimesi ka teada-uurida, keegi ei tule selle pealegi, et seostada tööd haigusega va. raske füüsiline mille järel saad puuduliku paberi kui juba sant oled aga taastusravi jaoks rahasid pole ja kuna tuleb ,pole teada. Ka on puugisüst hoopis mittevajalik kui tarbetu, sest ka see teeb haigeks mõne inimese ja mida pole, on porrolioosi vastast vaktsiini, vot see oleks vajalik, ma ei räägi, et lääneranniku elanikel poleks vaja, seal esineb entsefaliiti kandvaid puuke aga ise metsast tulles olen ikka korjanud neid puuke küllalt välja, mõne on pereõde ka kakkunud kintsult ja mu---t kuhu nad ikka ronivad.Puugisüsti saime kunagi epa ajal ja rohkem viimase 45 aasta jooksul pole saanud ja pole vajagi.Tarbetud vaktsiinid on suures osas katsetamised postsotsialistlikule vabariigile ja selle elanikele- kui vaktsiin tehakse saksamaal, hispaanias, kas see siis kõlbab meile- ei sobi ja nii on.
B-hepatiit suguhaigus?  /   11:25, 24. nov 2017
Anna mõnele mõistust
B-hepatiit levib kõigi kehavedelike kaudu (veri, higi, sperma, tupesekreet, sülg, rinnapiim, uriin, pisarad), vereülekande ja nõelatorke kaudu, sünni jooksul emalt lapsele, seksuaalsel teel.
B
biokeemik  /   11:27, 24. nov 2017
"Kui tuleb läbi suu nt toidu kaudu, siis hakkavad tööle keha loomulikud kaitsemehhanisimid."
Nii nii, seleta mulle rumalale, millised need kaitsemehanismid täpsemalt on.
F
farmatoloog  /   11:29, 24. nov 2017
kui koeral on igav, ta lakub oma mune, kui kommenteerijal ei ole midagi tarka öelda, ta närib tähti
S
su veel on vedanud, ohjah,  /   11:35, 24. nov 2017
puha naiivsus
I
idiootideravitseja  /   23:21, 24. nov 2017
Suguhaigus ??? Please, kill yourself!
?
???   /   20:01, 4. nov 2017
Näita üks uuring, mis tõestab, et vaktsiinid autismi põhjustavad. Mu sõbrannat pole kunagi vaktsineeritud ja tema last ka. Aga võta näpust, lapsel autism. Kuidas seda seletad.
  /   01:11, 5. nov 2017
Ma seletan seda väga lihtsalt: autismi esines ka ammu enne Bruce Jennerit. Praegu esineb autismi neis maadesl, kus lapsi alla 2 aastat riikliku immuniseerimiskava aluselmassiliselt vaktsineeritakse
  /   12:02, 23. nov 2017
Näita üks uuring,mis tõestab.et vaktsineerimine ei põhjusta autismi
T
tekitab geenimuutusi, mis tekitavad autismi  /   14:16, 23. nov 2017
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1867082/
SCN1A mutations were identified in 11 of 14 patients with alleged vaccine encephalopathy; a diagnosis of a specific epilepsy syndrome was made in all 14 cases. Five mutations predicted truncation of the protein and six were missense in conserved regions of the molecule. In all nine cases where parental DNA was available the mutations arose de novo. Clinical-molecular correlation showed mutations in eight of eight cases with phenotypes of SMEI, in three of four cases with borderline SMEI, but not in two cases with Lennox–Gastaut syndrome.
  /   11:37, 24. nov 2017
pigem sina pead tõestama, miks autism on ka vaktsineerimata lastel, kas piisknakuus on see autism
/
/  /   19:22, 24. nov 2017
vastupidi su küsimusele, näita üks uuring, mis tõestab et vaktsineerimine põhjustab autismi
V
Vioxx  /   01:20, 5. nov 2017
Eriti loogikavaba ema. Mis sa pabistad , et sinu laps jääb haigeks või? Kus ta siis jääb, kui ta sul igatepidi vaktsineeritud on?! Su süda peaks ju rahul olema. Ja kui tütar 12 saab, siis kingi talle veel emakakaela vähi vastane Gardasili süst ka otsa. Muidu võib tekkida oht, et ta võib veel kunagi rasestuda.
  /   22:29, 22. nov 2017
HAHAHAHAHA. ma loodan, et sinusugune mürgine Eesti mölakas sai oma päeva tehtud selle kommentaariga. Ma loodan, et sa leiad veel palju artikleid, kuhu alla oma täiesti mõttetu kommentaar jätta. Ela oma kolkas oma mõttetut elu edasi hahaha
P
Papilloomviiruse vastane vaktsiin  /   10:28, 23. nov 2017
Mina isiklikult olen kõigi käte ja jalgadega selle poolt, et noori tüdrukuid selle kohutava viiruse vastu vaktsineeritakse. Kõrvalnähte on absoluutselt igal ravimil ja vaktsiinil, see on ilmselge. Kuid see risk, et midagi neist esineb, on nii väike, et see kaalub 100 kordselt üle selle riski, et mõni noor naine emakakaelavähi ravi järgselt lapsi ei saa. Tean, sest räägin omast kogemusest. Minu lapsepõlves neid vaktsiine ei tehtud ja ausalt öeldes ei teadnud ma neist suurt midagi enne, kui endal häda käes oli. Pärast lapse sündi oli PAP- test korrast ära ning nagu selgus, siis kõigest 11 kuud pärast sünnitusjärgset kontrolli (mil kõik testid olid korras), oli asi nii hull, et oli vaja päris suur osa emakakaelast eemaldada. Ning just tänu sellele ei ole ole mul aastaid pärast oppi ning sellele järgnenud ravi õnnestunud ühtegi rasedust lõpuni kanda. See on minu jaoks olnud kohutav ning ääretult valus teekond ning tundub, et mul ei olegi võimalust ise ühtegi last kunagi enam sünnitada ning seda kõike tänu sellele, et ma ei olnud papiloomviiruse vastu vaktsineeritud. Kindlasti on teisigi naisi, kes on sama kogenud ning teavad, millest ma räägin. Mina kohe kindlasti kavatsen oma tütart lasta vaktsineerida, et ta ei peaks mitte kunagi üle elama seda valu, mida mina praegu.
V
Vioxx  /   17:37, 23. nov 2017
Ai kui hea laks:)
.
.  /   17:39, 23. nov 2017
Laks oli mõeldud Vioxxi kommentaari kohta, ei mujale.
K
kui nooruses vähem  /   18:20, 23. nov 2017
ringi litutada, on ka väiksem tõenäosus neid papilloomviiruseid saada.
V
Vioxx  /   19:36, 23. nov 2017
Mürgisel eesti mölakal on absoluutselt ükskõik, kas rumalad inimesed oma dna-d maailma alles jätta saavad või mitte. Mürgist eesti mölakat huvitab eksklusiivselt üks asi: et tema lapsi ja lapselapsi ohmude rohkuse tõttu sunniviisiliselt ei vaktsineeritaks.
A
abc  /   06:50, 24. nov 2017
Rasedus on naise tervisele kõige suurem risk. Ning just selle raseduse tõttu sa ilmselt vähki haigestusidki. Maailm on tohutult ülerahvastatud. Palun ära proovi siia rohkem inimesi juurde toota. Sul on laps olemas. Ole sellega rahul ja õnnelik. See, et sa pidevalt rasestud ning looteid sellega tapad, ei ole ka normaalne.
T
to Selle  /   22:58, 5. nov 2017
Vaktsineerimata lapsed ei tohiks haigupuhangute ajal kooli minna ja puudutud aja jooksul koolis läbivõetud materjali peks neile selgeks tegema nende vanemad ( võtju eraõpetaja , kui soovib ) . Autism pole seotud vaktsiinidega!
N
Nonii ja mille alusel Sa seda väidad?  /   09:02, 23. nov 2017
Kas oskad siia lisada lingid teadusartiklitele, mis seda kinnitavad?
M
Miks  /   13:53, 23. nov 2017
ei tohiks nad minna, kui "normaalsed" lapsed ju kõik vaktsineeritud on. Kas ajus on lühis?
A
ajuvaba  /   14:51, 23. nov 2017
huljuti kui eestis oli leetrite juhtumeid siis pöördus üks lapsevanem, kelle lapsed ei ole vaktsineeritud, minu poole ja soovis informatsiooni ja teavet selle kohta, kuidas tema lapsi nüüd kaitstakse nende haiguste eest, et see olek nagu kooli ja kooliõe kohustus hoolitseda, et tema lapsed haigeks ei jääks.
to Nonii   /   11:38, 24. nov 2017
Küsiks otse, miks sina oled terve?
T
to miks  /   11:41, 24. nov 2017
Sest on vaktsineerimata lapsed vastunäiduste tõttu. Miks nemad peavad kannatama, kui su laps tuleb soojamaa resilt koju ja tassib lasteaeda nt lastehalvatust
?
?   /   23:17, 6. jaan 2018
aga mis sa kardad kui sul laps vaktsineeritud????
J
jeesus maria aidaku sind  /   22:16, 22. nov 2017
autismi ei diagnoosita ju vastsündinutel. ikka alles 3 - ... aastastel lastel. siis on jah hea süüdistada, et ah issand vaktsiin on süüdi. tegelikult on laps olnud kogu aeg autist....
  /   18:07, 23. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
paber kannatab kõik ehk vandenõuteoreetikud  /   11:43, 24. nov 2017
Telegramm mõnel piibli asemel.
E
eelmisest põlvkonnast  /   11:23, 24. nov 2017
Siis ju sina ja kõik sinu täiskasvanud pereliiged, tuttavad samuti olete autistid
M
minumeelest  /   18:10, 24. nov 2017
Autism on juba geenides, kellele see on sünniga antud ,see avaldub enne kooliminekut niikuinii.Mingid kaitsesüstid pole süüdi, ikka su enda geenides on.
J
Jajahh, "ema" arvas...  /   15:22, 4. nov 2017
Farmaatsiamaffia tellitud looke ikka.
V
V  /   21:00, 4. nov 2017
Issand kui labane ja räägime demokraatiast. Tõstke parem inimese loomuliku immuunsüsteemi taset ja viige see looduslikku tasakaalu, et ei oleks vaja arutleda asjade üle, millel puudub i igasugune 100% garantii, et see on tõde. Andke isiklik garantii, et teie jutt on tõde ja just teie juttu peaks kuulama. Kuulavad ju need ,kes on hästi mõjutatavad igasugusest uuest, mis on kindlasti parem ja viib eesmärgini. Iga inimene on osake sellest univesumist ja tulnud siia õppima, arenema saama uusi teadmisi Kes tahab uusi relvi ,kes süstida, kas see on headuse jõudude märk sellest ,et saame õnnistuse oma hirmude eet ja vastutasuks kauaoodatud vabaduse. Kosmonautisel ei toimi rohud ja kästi inimesi ravida rohtudeta ja olla terve (Nemovakin) Lugege selle professori raamatuid, isegi meie kodutohtriite kirjanduses on see sees.
L
Loogikat võiks kasutada  /   21:11, 4. nov 2017
Vaktsineerimata lapsed ei sa kuidagi ohustada vaktsineeritud lapsi!
Seega igaüks võiks rahulikult uskuda sellesse, mida õigeks peab! Kes on vaktsineerimis usku, laske aga vaktsineerida, kes ei ole ärge laske.
Ma toon ühe näite, suurem osa inimesi joob kohvi, õlut, viina, konjakit jne, mis ei ole just kõige tervislikumad, aga samas puhastavad hoolega vett, mida joovad. Kadutatskse kas filtriga kannu või ostetakse lausa porst vett! Seega, kõik on usu küsimus. Las igaüks usub sellesse, mida õigeks peab!
P
Palun hari ennast  /   14:40, 24. nov 2017
Mitte vakisneeritud lapsed ohustavad lapsi kelle imuunsüsteem on nõrgem/nõrgestatud nagu nt kes on saanud organi doonorilt ja võtavad imuunsüsteemi allasuruvaid ravimeid. Nii ja kui sul on lapsed kes tema ümber on mitte vaksineeritud siis karja imuunsus ei tööta..Te saate aru ,et too laps võib surra sellepärast ,et teie ei vaksineeri. Selliseid juhtumeid on kordades rohkem kui "Mu laps sai autismi sest teda vaksineeriti" Nii ,et mõelge teie kes ei vaksineeri, te olete võimalikud lapsetapjad!
O
Oh ...  /   21:47, 4. nov 2017
Mina tean juhtumit, kus laps enne vaktsineerimist rääkis ja peale vakstsiini saamist hakkas alles 8 aastaselt uuesti rääkima. Kõik lapsed ei ole ühetugevused, see peaks ikka vanemate otsustada olema.
M
maaalune  /   21:49, 4. nov 2017
Väga palju rumalaid siis kommenteerimas.
O
on  /   22:26, 4. nov 2017
üks targem kui teine aga lihtne asi on igaühel enda otsustada, peaasi mitte lasta mõjutada teistest, eriti vaktsiinitootjatest kel mõnda vaktsiini vagunite kaupa ja pole kuhugi panna- egas vaktsineerimata laps ei ohusta teisi, see on fakt ja fakt on ka see, et olenemata vaktsiinist kannavad teatud baktereid kõik endaga kaasas, iseasi kuna see haigusena välja lööb ja kui immuunsüsteem on tugev, siis ei löögi haigus välja. Laske lastel põdeda läbi kõik lastehaigused ja las nad maitsevad mulda, savi jne. kes hakkab last keelama, see pole küps lastekasvatuseks ja vajab ise vaktsiini , nimelt sellist mis mõjuks positiivselt.Kui palju on vaktsiine, pole teada, aga kui kõhtu jääb alla 150 liigi baktereid, siis inimene sureb , need bakterid ja liikide rohkus aitavad inimesel elada ja ärge siunake teisi, kes ei lase oma last vaktsineerida, neil on igal oma põhjendus ja arusaam. Pole ühist tõde, sest iga inimene on erinev teisest ja ainukordne ja maaalune võiks ka maa peale tulla, et näha kui erinevad me oleme.
T
Teetanuserisk või luupus?  /   22:11, 4. nov 2017
Mina lasin ennast umbes 10 aastat tagasi vaktsineerida teetanuse vastu (laste vaktsineerimise programmis). Olin sinnamaani hea tervisega inimene, ainult et õnnestus mullatöödel endal kätte suur haav lõigata.
Paar nädalat peale vaktsineerimist läks enesetunne kehvemaks, liigesed hakkasid valutama, veel paar kuud hiljem muutus nahk kuivaks, nägu aeg-ajalt õhetas, pea oli pidevalt uimane. Mitmeid erinevaid uuringuid ja avastati luupuse kergem vorm, homogeenne helendus oli piiri peal. Aastaid on edasi läinud ja luupus on süvenenud.
Ja mingil hetkel avastasin mitu artiklit, kus oli kirjeldatud teetanusevaktsiini võimaliku kõrvaltoimena autoimmuunhaiguse teket või tõuget sellele - milleks ka luupus on. Nüüdseks on mul nii luupus kui ka antifosfolipiidsündroom, mis on mõlemad autoimmuunhaigused. Kas olid nad juba enne mul veres olemas ja vaktsiin võimendas seda või oli see puhtalt vaktsiinist alguse saanud reaktsioon, aga nii ta läks ja väga otseselt see peale vaktsineerimist pihta hakkas.
Kui artikli autori laps peaks peale vaktsineerimist haigestuma näiteks luupusesse, siis tema suhtumine "saadav kasu ületab saadava kahju" kindlasti muutuks. Mina oma last ei ole vaktsineerida lasknud ega lasegi. On täiesti terve ja tore tüdruk, aga artikli autori arvates muidugi täielik pidalitõbine.
"Meditsiinilist vastunäidustust" vaktsineerimisele aga ei ole võimalik enamikel juhtudel tuvastada ega ette näha, mis näitab artikli autori täielikku ebakompententsust selles vallas.
Üks võimalus, mis artikli autoril mainimata jäi või ei tihanud ta seda lihtsalt välja öelda, on ka kõik vaktsineerimata lapsed (ja täiskasvanud) üldse ühiskonnast eraldada, et mõned emad oma lastega saaksid rahulikult oma turvalises ja vaktsineeritud mullis elada., kus nad mitte kunagi ei haigestu, sest pole enam "haigeid" ehk vaktsineerimata inimesi. Kõik vaktsineerimata inimesed võiksid kuuluda ühiskonnast isoleerimisele või veel parem, lausa elimineerimisele. Pole inimest - pole probleemi - pole haiguseid.
T
teta  /   14:20, 23. nov 2017
Oleks olnud muidugi parem lahkuda sellest vaevarikkast elust teetanuse läbi?
M
Mina  /   23:21, 6. jaan 2018
ma olen sinuga 100% nõus
I
Inks  /   23:58, 4. nov 2017
Mida on karta siis vaktsineeritud lapse vanemal, tema laps ju haigeks ei jää...
.
...  /   10:18, 23. nov 2017
Vaata, kõik inimesed ei reageeri vaktsiinile antikehade tootmisega. Osa organisme saab küll vaktsiini, aga kaitset ei teki. Seda ei kontrollita, sest kuna kõik vaktsineeritakse, siis on ka nendel mõnel, kellel immuunsust ei teki, olemas nn rühma kollektiivne kaitse. Kui nüüd kõik hakkavad massiliselt oma lapsi mitte vaktsineerima, siis on sellised lapsed ohus. Lisaks need lapsed, kellel on meditsiiniline näidustus mittevaktsineerimiseks, neid on ka.
A
aga ...  /   15:25, 23. nov 2017
... kui ma ei vaktsineerigi meditsiinilistel põhjustel, kas siis tohin vaktsineerimata last riigilastega ühte lasteaeda ja kooli panna? Või teiste riiklike lastega riikliku lapse sünnipäevale minna?
K
KillaH  /   00:38, 5. nov 2017
Äge plahvatus, loe nagu halba huumorikirjandust, mis tahes tahtmata naerma ajab :D
H
HeH  /   01:39, 5. nov 2017
Minul on konkreetne küsimus - miks kardavad vaktsineeritud laste emad (nagu siin artud artiklis) vaktsineerimata lapsi ? Kas nad siis ise ka ei usu vaktsiinidesse ? Vaktsineerimata jätmine peaks olema "ohtlik" vaid vaktsineerimata lapsele endale, miks need vaktsineeritud laste emmed sellest nii pöördes on ?
I
imelik  /   23:22, 6. jaan 2018
mul täpselt sama küsimus...
O
Ohhohhooo  /   19:09, 5. nov 2017
Pane see telegrami link ka, kus maa lapiklus veenvalt ära tõestatakse.
T
to HeH  /   20:06, 5. nov 2017
Parim allikas tõesti.
H
HeH  /   17:03, 23. nov 2017
Ega Telegram seda videot ei teinud. Jeesus Maria. Mis vahet, kus see video avaldati. Telegramis oli see lihtsalt Eesti keelsete subtiitritega. Uurige ehk enne selle filmi tagamaid, kui siin tarka panete
A
arvamus  /   11:59, 5. nov 2017
Palun selgitada,kuidas on ohus vaktsineeritud lapsed (vaktsiin ju kaitseb haiguse eest,milleks muidu see tehakse?)
A
arvamus hari ennast  /   18:43, 5. nov 2017
kui tervet 3 minutit välja ei kannata, vaata alates 2,40 st ja mõtle mis on sellel mehel pistmist vaksineerimisega. https://www.youtube.com/watch?v=WUJMR3BUm2s
E
Ema suurest pharmast  /   13:39, 5. nov 2017
Kutt kutt. kõik vaksineerimisele!
V
Vaktsiin...  /   16:14, 5. nov 2017
E
Eno  /   20:04, 5. nov 2017
Harimatutel vanematel võiks olla keelatud lapsi saada. Kui ikka ei olda võimelised oma lapse (ka iseenda) immuunsüsteemi arendama ja seejärel jääda mürgistele vaktsiinidele lootma, siis tuleb mingi piir kuskil tõmmata. Vaktsiinid on tehisühiskonna osa ja see ei ole jätkusuutlik. Asi ei ole ju viirustes ja bakterites vaid organismi vastupanuvõimes! Vaktsiinid aga nõrgestavad organismi oluliselt ja see on teaduslikult tõestatud.
  /   22:23, 22. nov 2017
hahahahahaha, mis koolist sa mats Eno välja hüppasid? vaktsiinid kaitsevad ja on olnud ju juba mitukümmend aastat kasutusel ja tänu sellele pole enam raskeid haiguspuhanguid
A
aga  /   15:30, 23. nov 2017
tore, siis on ju sinu laps kaitstud!Mida siin veel põdeda?Vaktsineeritud laste vanemad ei peaks ju midagi kartma.
U
Uss .-le  /   17:50, 23. nov 2017
oledki see õppejõud-doktor, kes eilses Pealtnägijas hirnus?
Sinu puhul su väide küll ilmselgelt ei tööta.
U
Uss  /   17:50, 23. nov 2017
Vastasin hahahahahahahahah-le
H
hr.john  /   20:44, 5. nov 2017
Praegused kohustuslikud vaktsiini ise autismi ei põhjusta. Aga kahjuks nii vaktsiinid kui nendes kasutatavad abiained soodustavad autismi ägenemist. 99% inimesi see ei puuduta, aga meditsiin võiks ennem need 1% kindlaks teha ja neid teist moodi vaktsineerida (kas teiste vaktsiinide või hiljem).
Meditsiin võiks juba nii arenenud olla, et ravimid oleksid iniviide arvestavad, mitte kõigile ühesugused.
L
Lembitu...  /   20:53, 5. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
Lapse tervis pole ostetav  /   21:15, 5. nov 2017
Pole suuremat rõõmu kui terve laps, kel pole mingeid raskeid kroonilisi või ravimatuid haigusi, kel pole autismi ega käitumishäireid.
Jah, miks mitte vaktsineerimata lastele eraldi koolid, aga kaldun arvama, et nii torkavad vaktsineerimata laste edukus palju rohkem silma.
F
Footon  /   21:53, 5. nov 2017
Telegrammi usklikud nõuavad teistelt teadusartikleid aga ise ei suuda ühtegi pädevat teadusartiklit enda totruste tõestuseks tuua. Ning iga uus artikkel toob nagu kihulasi oma vastasust pommitama. Tulge mõistusele telegram ei ole mingi arvestatav teadusartiklite kanal.
A
aga...  /   00:55, 23. nov 2017
see oleks juba puhas diskrimineerimine, mis on (varsti?) seadusevastane ---
http://objektiiv.ee/wp-content/uploads/2017/08/Eeln%C3%B5u.pdf
Võrdse kohtlemise seaduses tehakse järgmised muudatused:
1)
paragrahvi 2 lõige 1 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
“(1) Isikute diskrimineerimine käesoleva seaduse § 1 lõikes 1 nimetatud tunnuste alusel on
keelatud:
1) töö saamise, füüsilisest isikust ettevõtjaks saamise ja kutsealale pääsemise tingimuste
kehtestamisel, sealhulgas värbamis- ja valikukriteeriumide kehtestamisel, samuti edutamisel;
2)töö-või teenuste osutamise lepingu sõlmimisel või ametisse nimetamisel või valimisel,
töötingimuste kehtestamisel, korralduste andmisel, töötasustamisel, töö-või teenuste osutamise
lepingu lõpetamisel või ülesütlemisel, ametist vabastamisel;
3) töötajate või tööandjate ühingusse, sealhulgas kutseühendusse kuulumisel ning nende
organisatsioonide poolt soodustuste andmisel;
4) sotsiaalhoolekande-, tervishoiu-ja sotsiaalkindlustusteenuse, sealhulgas sotsiaaltoetuste
saamisel;
5) hariduses, sealhulgas kutseõppes, karjäärinõustamisel, ümber-või täiendusõppe võimaldamisel, praktiliste töökogemuste omandamisel;
6) avalikkusele pakutavate kaupade ja teenuste, sealhulgas eluaseme kättesaadavuses.”
F
fdfds  /   01:32, 23. nov 2017
Mismõttes ei saa lisaraha vaktsiinide pealt?! Perearstid on rahaliselt huvitatud vaktsineerimisest, sest see läheb ennetuse alla ja selle eest maksab haigekassa
.
...  /   09:21, 23. nov 2017
imelikud, miks peaksid siis vaktsineeritud kartma, mis jobu jutt, kui vaktsineerimata peaksid kartma just, sest kõikidele vaktsineeritutele ei ole ka see alati kaitse, sest kui ta ei võta omaks, nagu ikka kõik ravimid ei mõju kõikidele ühtmoodi, ei võta ka kõik organismid vaktsiini vastu, tehke ikka meditsiin endile õiged väljaütlemised ja inimesed peaksid end ka rohkem harima .Kui me kaitseksime viiruste vastu immuunsust tõstvate vahenditega, milleks on juba looduslikke tooteid ja ka uurituid päris palju,mis sisaldavad carotenoidilisi,c ja d vitamiine, siis oleksid immuunsused väga heal tasemel ja igast nakkust ka ligi ei võtaks ja kui jääksid, siis ka väga kergelt mööduvalt.Kuid paljudele ei tohigi vaktsiinis sisalduvaid mürke manustada, kas on raske tõde rahvale teatavaks teha, ainult otsitakse sõnu ja kokutatakse kaamera ees, et kas nüüd ikka tulevad tõesed sõnad, ei tulnud ju.
L
las põevad  /   09:22, 23. nov 2017
oma läkaköha, teetanust või mumpsi kodus.
H
Hetk  /   09:29, 23. nov 2017
Vaktsineerimine on muutunud äriks, millegaga pole tõestatud, et nad pole ohutud. Isegi ravi on äri, tegelikult ei pruugi sugugi olla sellist tõbe nagu väidetakse. 19.01.2007.a. teatati mulle, et minul on viimase astme vähkkasvaja. Opile ma ei läinud, sest olin kindel, et diagnoos on vale. Oligi.
V
vaktsineerimata laps  /   09:34, 23. nov 2017
võib lasteaias või koolis vaid teist vaktsineerimata last ohustada või seda, kel etapiline vaktsineerimine veel ees.
J
jummel ...  /   15:31, 23. nov 2017
... milline rumalus´! Kas vaktsineerimata laps on kindlasti haigusi täis? Ja kui vaktsineerid, siis laps nagu järk-järgult vabaneks neist?
Tuttav ka kartis kohutavalt haigusi, lasi lapsele isegi tuulerõugete vaktsiini teha - laps jäi seepeale tuulerõugetesse ... Ja kes levitas haigustekitajaoid? Õige - vaktsineeritud laps!
L
Liisi Allikas  /   09:38, 23. nov 2017
Õhtuleht, palun tõlget sõnale "bläkk"! Ning sellist lollust pole tükil ajal lugenud, et "keelame vaktsineerimata laste ligipääsu riiklikele lasteaedadele..." kuhu see maailm nii varsti jõuab??? Lauslollus.
.
...  /   09:42, 23. nov 2017
toon lihtsa näite, patsient käib esimesel korral kurguhaigusega perearstil,kus ka hääl täiesti ära, kes määrab antibiootikumi, ise ei vaata ei kurku, ei tee vereproove, teeb patsient kuuri ära, veidi on hääl tagasi, kurguvalu ka veidi parem,kuid kordub peagi uuesti, kirjutab arst jälle antibiootikumi, seda telefoni teel, kordub ka mingi aja pärast kolmas kord, ikka vaid telefoni jutu põhjal,kohale ei kutsu, määrab teist tüüpi antibiootikumi, kuid asi ikka sama, kuidas kõik arstid teevad tööd korralikult.
Kuidas peab patsiendil jaguma aega, et otsida neid õigeid arste kes saadavad edasi uuringutele, mõelgu ikka see haigekassa va hädakassa hoopis, jube selliseid asju kuulda,rahad kogunevad kassasse,kuid kui abi tarvis ÕIGEL AJAL, siis seda pole.
K
krissu  /   09:44, 23. nov 2017
Difteeria on meil juba ammu välja juuritud,samuti ei saa ma aru kust see vastsündinu teetanuse peaks saama,mõelge inimesed....
P
paljud haigused  /   13:52, 23. nov 2017
on meil välja juuritud aga ometi on need kusagil olemas. Teadupärast armastavad meil inimesed palju reisida mööda maailma ja ka tittedega. . .
H
ha ha ha   /   09:46, 23. nov 2017
Naljakas kuidas vaid pro vaktsineerimine inimesed saavad sõna! Endal teil seal toimetutste paha ei hakka? Kas tõesti hoitakse maffia poolt püstolitoru teil kuklas?
P
Peeter I  /   09:50, 23. nov 2017
Kes nende autistidega tahakski koos olla.
R
Raivo  /   09:52, 23. nov 2017
Tubli,Ema,kas ei oleks parem vaktsineerimata lapsed eraldada piiratud aladele ehk laagritesse kust neil välja ei lastaks?
M
mida   /   15:36, 23. nov 2017
seda vaktsineerimata last karta sinu laps on vaktsineeritud või ei ole sul usku vaktsiini?
K
k  /   09:55, 23. nov 2017
Oma lapsi riigi käsul vägisi vaktsineerivad vanemad tuleks steriliseerida.
H
Heli London  /   09:58, 23. nov 2017
lp Kerttu Jänese. Peab ilmselt olema päris harimatu või lihtsalt pime kui väita nii "Jah, ravimitööstus on äri, aga ka kõige rangemalt kontrollitud äri." - Ehk oleks kõigepealt arukas ennast ajalooga kurssi viia : http://www.telegram.ee/toit-ja-tervis/andres-lindmae-vaktsiinivale-vaktsineerimise-muutiline-ajalugu...
Teiseks : tasub viia ennast kurssi ka selle lehe infoga : https://vaktsiiniinfo.wixsite.com/vaktsiinid/artiklid - mis on ilustamata kirja pandud.
Ega enne kahjuks mõistus reaalselt kohale ei jõua, kui enda lapse või lähedasega tõsisem tüsistus pole juhtunud.
Erinevus tavameditsiini ja alternatiivmeditsiini vahel on see, et kui esimene vaid püüab, just nimel püüab maha suruda sümptomeid, aga ei ravi, sest probleemi põhjust ju keegi ei uuri ja ei tahagi uurida, siis alternatiivmeditsiin just alustab põhjuse selgitamisega, lahendab selle ja seepärast on ka nii palju tervenemise lugusid, sest huvi on eelkõige sellel, et inimene saaks oma tervise tagasi, mitte sellele, et ta tuleks ja saaks uued ravimid, et enda probleemi alla suruda.
Ehk kunagi koidab see päev, kui ka tavameditsiin ehk siis nö teaduspõhine meditsiin jõuab sama kaugele.
M
MTi  /   10:10, 23. nov 2017
Ja siis me imestame kustkohast tulevad rumalad lapsed kui ema nii juhm on.
K
kui nii  /   10:19, 23. nov 2017
siis varsti jääksid koolid ja lasteaiad tühjaks. Sest normaalne inimene enda lapsi mingi jamaga vaktsineerida ei lase.
  /   11:03, 23. nov 2017
Miks olo kunagi sellisete haiguste puhang oli seotud mustusega.Taludes polnud käimlaid mustus lokkas igal pool rääkimata pesemisest.Söödi mida kätte saadi sealt tuli ka haigestumised.Mustus on see, kus tulevad sellised haigused.Ei soovita vaksineerida ei ennast ega lapsi.
K
Küsin  /   13:06, 23. nov 2017
Kas oled ka mõelnud, kui sinu laps saab sinu rumaluse tõttu raske nakkushaiguse? Surmasuust suudavad arstid ta küll päästa, kuid hiljem vaevleb terve elu saadud tüsistuste käes? Sina, "normaalne inimene", oled päris suur egoist, kes ei hooli oma lapse terviset kui ka nendest lastest, keda mingil meditsiinilisel näidustusel tõepoolest vaktsineerida ei saa ja seetõttu on nakkustele vastuvõtlikud. Ei tasu arvata, et vaktsineerimise tulemusena praegu haruldaseks saanud nakkushaigused ilmast kadunud on.
J
just  /   11:29, 23. nov 2017
Õige, vaktsineerimata lapsed on otsesed nakkusallikad .
J
jama  /   14:28, 23. nov 2017
ometigi on sinu vaktsineeritul lapsel needsamad süstitud haigused veres, mine tee mõned proovid synlabis, mille vastu tal antikehad on. hpv vaktsiini saanul on hpv positiivne, surnutel võeti proovid ja kõik olid positiivsed.
K
kellele  /   15:38, 23. nov 2017
on vaktsineerimata lapsed ohuks?
K
Küsin  /   11:49, 23. nov 2017
Kuidas saab tõsiselt võtta seda Telegrammi-nimelist keskkonda, mille peatoimetajal endalgi puudub funktsionaalse lugemise oskus. Seda suutis naine edukalt tõestada saates "Suud puhtaks".
Vaktsineerimisvastastele soovitan minna "Saaga" keskkonda ja valida lektüüriks kirikute surmameetrikaid.
H
h  /   14:30, 23. nov 2017
mis ta valesti luges?
A
Aga olen ka ise   /   12:17, 23. nov 2017
seda mõelnud, et nii vaktsineeritud kui ka vaktsineerimata (teadlikult) lapsed on koos nii lasteaedades, kui ka koolis. Ikka tuleb neile emadele just kaasa tunda, kelle laps on autist vms. haigusega, ent kas on siis toredam, kui rõugete või lastehalvatusse sureks 50 000 last? selle 50 autisti vms. haigusega a lapsega võrreldes? Ärge hakake halama oma raskustest, emad, tean seda väga hästi!
G
g  /   14:32, 23. nov 2017
V. minor tekitab kergema vormiga haiguse, mis tapab umbes 1% nakatunutest.
Küll sul on ikka palju lapsi lasteaedades..
S
see  /   12:24, 23. nov 2017
kõik on väljamõeldud eesti inimeste sujuvaks hävitamiseks!!
K
Kristalliusku eestlne  /   13:33, 23. nov 2017
Kisavad nagu veganid haaaa
D
djaval  /   13:57, 23. nov 2017
Ei saa hästi aru miks vaktsineerimise poolajad lärmavad, kui nad on vaktsineeritud siis haigused neid ei taba ju... Või ei usu nad ise kah, et vaktsineerimine neid kaitseb... Milleks siis vaktsineerida???
.
.....  /   15:04, 23. nov 2017
Vaktsineerimata laps on ohuks nendele lastele, keda ei tohi meditsiinilise vastunäidustuse tõttu vaktsineerida ja nõrgenenud immuunsusega inimestele.
J
jummel küll  /   15:34, 23. nov 2017
Kuidas üks terve vaktsineerimata laps ohuks on? (Ohuks on haiged inimesed, ja neid on nii vaktsineeritute kui vaktsineerimata laste/inimeste seas).
F
fgt  /   14:59, 23. nov 2017
haigused on olnud aasta saud ja tuhandeid, inimesed jäävad haigeks ja saavad terveks, väike protsent sureb ning see on normaalne.
T
troll ema lapsel  /   15:09, 23. nov 2017
kallis ema kes selle pätsi siia poetas, äkki sa võiks vaadata enda elu ja selle ümbrust kus sa elad, mida sööd ja mis keemiat kasutad, võib olla, et su laps ning tema immuunsüsteem on mürgitatud sinu enda poolt...ja sa lisad sellele lapsele veel nõelaga keemiat ja baktereid otse vereringlusesse. good job! nagu teada siis haigused käituvad nii, et on olemas kandja kes nakatab ja siis nakkunud inimene, vb teie lapsed kes on vaktsineeritud selle mürgiga on kandjad kes annavad puhastele kehadele haigusi edasi?? ning kui nii suur hulk inimesi ja teadlasi selle vastu on siis võiks mõelda et kas see ikka on nii nagu mainstream räägib? igatahes point on selles et mida naturaalsem sa oled seda parem sulle endale igal juhul.
thanks for reading and now F off.
N
Nipitiri  /   15:11, 23. nov 2017
See ema küll peast lihtne!
T
TY  /   16:12, 23. nov 2017
nii ja nüüd ootan põhjendust. Kui vaktsineerimine on nii hea , siis miks vaktsineeritud lapse ema kardab ? Ohus peaks ju olema need lapsed, kes ei ole vaktsineeritud ! Järelikult ei usalda emad ise ka vaktsiini või mis ?Kui sinu laps, kallis artikli autor, on vaktsineeritud, miks sa siis kardad oma lapse pärast ? Muideks haigusekandja võib täpselt samasmoodi olla vaktsineeritud laps. See on ehe näide rumalusest. Kui teie arust vaktsiinid on nii tõhsad ja kaitsevad teie last, millest siis selline artikkel ? Juba see on näitaja !
J
järgmiseks  /   16:44, 23. nov 2017
nõuab see ema laste hukkamist?
K
kihvft  /   16:57, 23. nov 2017
Mida need äravaktsineeritud lapsed siis kardavad? Neid ju vaktsineerimisemoest puutumata jäetud ei ohusta!?
.
.  /   17:31, 23. nov 2017
See, kes artikli kirjutas, ei ole ema.
Tegemist on dr. Oona-laadse tootega, kes eilses pealtnägijas naerda kõkutas emade üle, kellede lapsed vaktsiin juurviljadeks muutis.
A
Argo Loo  /   21:16, 23. nov 2017
Hans Weiss “Korrumpeerunud meditsiin: arstid ravimikontsernide käsilastena”, 2012, Äripäeva kirjastus
Raamatu autor Hans Weiss on sündinud 1950. aastal Austrias Hittisaus. Ta on õppinud psühholoogiat ja meditsiinisotsioloogiat Innsbruckis, Viinis, Cambridge’is ja Londonis, hetkelt on ta vabakutseline ajakirjanik ja raamatuautor Viinis.
Raamatu Korrumpeerunud meditsiin esmatrüki jaoks kehastus Weiss korduvalt ümber osaks farmaatsiatööstusest: olematute ravimifirmade strateegiakonsultandiks, ravimiesitlejaks jne. Ümberkehastumise tulemusena õnnestus tal kujundada ravimitööstuse silmis tõsiseltvõetav identiteet, mis andis Weissile ligipääsu kinnistele erialasümpoosionitele, salajastele turundusdokumentidele, ravimikatsetuste kohta käivatele materjalidele ja honorarinimekirjadele. Koos ravimikontsernides juba sees olevate kaasamõtlejatega jõudis autor Saksa ja Austria ravimitööstuses hämmastavate järeldusteni: prominentsed arstid seisavad ravimifirmade palgalehel, lasevad ennast ahvatleda ja osalevad ebaeetilistes kliinilistes uuringutes, riskides oma patsientide tervisega. Weiss toob hulgaliselt konkreetseid näiteid kontsernide pettustest alates teadusuuringutest ja koolitustest kuni uute medikamentide läbisurumiseni.
Raamatu käesolev teine, täiendatud trükk, sisaldab lisaks eelmainitule ka arstide ja ravimikontsernide raevukaid reaktsioone vastuseks esimesele trükile, uusi andmeid mõjukate arstide korruptiivsest koostööst ravimifirmadega ning rahvusvahelise firma juhtiva ravimimänedžeri pihtimust kahtlastest ärimeetoditest.
Raamatus on lisaks üldistele korruptsiooni kirjeldustele toodud hulgaliselt prominentsete arstide nimesid, rahasummade suurusjärke ja reaalseid näiteid elust enesest, mis näitavad ravimitööstust väga kasuahnest ja patsiendivaenulikust küljest. Tegemist on väga huvitava ja silmiavava lugemisega kõikidele neile, keda huvitab miks on ravimid nii kallid, ja milline elu käib rahvusvaheliste farmaatsiatööstuste telgitagustes tegelikult.
7
78-ne  /   21:38, 23. nov 2017
Kesse tarkpea küll siin on, kes arvab, et vaktsineerimine on uue aja leiutis. Vaktsineerimine toimus juba minu lapsepõlves. Rõugete vastu juba päris varakult, kooliajal lastehalvatuse ja läkaköha ja difteeria ja vist ka leetrite vastu. Kohustuslik oli see kõigile ja haigeks ei jäänud vaktsiinide pärast küll keegi. Mäletan aga mitut invaliidistunud noort inimest, kes olid põdenud lapsena lastehalvatust. Läkaköhasse suri üks koolivend algklassiaegu. Neid haigusi kardeti ja vanemad olid vaktsineerimisega väga nõus, sest neil aegadel, kui lastele veel kaitsesüstimist ei tehtud, oli ju peredes laste suremine nakkushaigustesse sagedane. Difteeria võttis mõnikord perest mitu last üksteise järel. Võibolla on siis tänapäeva vaktsiinid nii erilised või lapsed ise nii allergilised, et vaktsiine ei talu. Mina ise ja mu järeltulijad on küll kõik kaitsesüstimised kätte saanud ja tüsistusi pole meil kellelgi, ei autismi ega muud. Tänapäevalaste organismi nõrgestab ja rikub mitte vaktsineerimine, vaid keemiaga saastatud rämpstoidud ja joogid, mille vastu organism protesteerib nii keha- kui vaimuhäiretega.
  /   23:03, 23. nov 2017
Rämpstoit ongi kogu immuunsuse ära rikkunud. Imikuid ei toideta enam rinnaga vaid mingite segudega.
M
missugune  /   23:59, 23. nov 2017
vihkamine ja lauslollus. .. isegi kurb enam ei hakka...
R
Religioon  /   00:04, 24. nov 2017
Miks küll vaktsineerijad on sellised usufanaatikute laadsed tegelased?
Kui te ise olete vaktsineeritud, siis pole ju teil midagi karta, haigused lähevad ju teist suure kaarega mööda? Või mis teie mure on?
P
Peter Raplast  /   01:24, 24. nov 2017
Lõputu teema ja lõpmatu vaidlus. Tehke nii nagu teie süda teile ütleb ja ärge kuulake mitte kedagi teist! Kuid ärge eksige. Tehke ainult nii nagu süda teis ütleb. Igas inimeses on Jumal ja kuulake seda Jumalat, kes teis elab. Kuid ärge eksige. Ka kurat ütleb, et ta on Jumal.
S
See film  /   10:10, 24. nov 2017
oleks nagu minu lapse elust, peale kolmikvaktsiini saamist, kirjutatud. Olen aastaid jooksnud parimate kliinikute vahel ja kui lapse haiguslugu lähemalt uurima hakkasin ja diagnoosi puudutavat kirjandust lugema ning sellest tulenevalt küsimusi küsida oskasin, olen ebasoovitavaks isikuks muutunud. Mind on saadetud koju lausega, autism pole ravitav, tunnistage laps invaliidiks, hakkab puudetoetust vähemalt saama. Erakliinikus soovitati pöörduda Inglismaa või Soome lastekliinikute poole, kuna Eestis ei aitavat niikuinii keegi ja sellist soovitust jagas endine tuntud kliiniku neoroloog. Olen viis aastat elust justkui ära raisanud, jooksnud erinevate spetsialistide vahel, kes ei ole sihilikult tahtnud öelda või isegi mitte aru saanud, mis lapsel viga on. Ka pere teise lapsega on halvad kogemused, sünnitusmajas vahetati esiklapsel veri ära, mind sellest ei teavitatud. Kui laps kooli hakkas minema, nägin juhuslikult veregruppi, mille kombinatsioon ei ühtinud minu ega mehe veregrupiga, küsisin lastearstilt selle kohta, aga ta vaid punastas, siis meenusid need verenirega voolikud inkubaatoris lapse pea küljes. Kui poeg sõjaväkke hakkas minema, tekkis küsimus veregrupi kohta ja kohe ka küsimus, kas me polegi veresugulased. Krt kui vihale mind ajavad need arstide varjatud tegevused ja püüd iga hinna eest vastustest kõrvale hiilida, milleks see kõik vajalik on?
M
meedik  /   15:17, 24. nov 2017
nendele, kes ei tea, et tänu vaktsineerimistele ongi meie maalt likvideeritud difteeria, lastehalvatus, rõuged, need kõige jubedamad haigused, mis tapsid miljoneid inimesi, kahjuks ei ole need haigused maamunalt kadunud ja kui siin peaks mingi puhang tekkima, siis tänu vaktsineerimata inimestele tekib kaos ka meie riigis.
V
vaktsiinil ja vaktsiinil on vahe  /   16:32, 24. nov 2017
see ,mida vanasti kasutati, oli hoopis midagit muud kui see, mdia praegu süstitakse. vakstineermine iseenesest on îge môte, probleem on , et praegustel vaktsiinidel on imelikud , väga tugevad negatiivsed kôrvalmôjud.
  /   17:14, 24. nov 2017
Inimesed rändavad praegusel ajal palju ja toovad nakkusi kaasa. Ka neid, mida meil pole enam aastakümneid esinenud, nende seas ka lastehalvatus ja difteeria. Ka rõugehaigus pole maamuna pealt kadunud.
A
artikli autorile  /   16:28, 24. nov 2017
"Vaktsineerimata laps on ohuks nendele lastele, keda ei tohi meditsiinilise vastunäidustuse tõttu vaktsineerida ja nõrgenenud immuunsusega inimestele." - huvitav, mil viisil see vôimalik oleks:-)ifw?
Haiguse levitajad-kandjad on nii vaksineeritud kui vaksineerimata inimesed. Vaktsineeritud inimesed (teoreetiliselt) lihtsalt pëvad asja kergemini läbi, puuduvad fataalsed tagajärjed vôi kôrvalm^jud.
Aga antud vigisejale soovin kogu südamest, et tema vaktsineeritud lapsi ja kôiki lähedasi inimesi tabaks vakstiinide kôrvalm^jud ja pahupooled, siis ta hakkab aru saama, millest jutt.:-)! Et Sind tabaks su enda L'''llus!
J
juhuslik vaataja  /   18:09, 24. nov 2017
Võib küll seda soovida, kaitsesüstideta lapsed on esmased nakkusallikad ja ohud haigustele,ise jäävad haigeks ja ma teistele edasi annavad.
M
maamiiz  /   18:49, 24. nov 2017
Vaktsineeri targalt,ehk noortel tervetel gripi vastu küll pole mõtet vaktsineerida.
H
helehele  /   19:11, 24. nov 2017
Kõik probleemid algavad inimese enda suhtumisest. Haigestumisel on palju tegureid, et isegi vaktsiinid ei aita. Näiteks vähigeenid on meil kõigil olemas. Vaja ainult ühte tõuget, et see aktiveerida. Kui hakata ka sellist jama ajama, siis ei tohiks keegi meist ühiskonnas vabalt ringi liikuda, sest me oleme kõik üksteisele ohtlikud, eriti praegu, kus viirused levivad kulutulena. Haiged peaks viisakusest oma tervete ühiskonna liikmete suunas, maski kandma nagu Jaapanis, et mitte teisi nakatada. Aga selle asemele köhitakse arstikeskuses otse näkku, ilma kätt suu ette panemata. Sellise asja vastu ei aita ükski vaktsiin. Alustagem iseenda suhtumisest.

Loe ka neid lugusid