Jaga:
Blogid | Triini blogi

Eks vist iga eestlane tahab kevadel ja suvel looduse lähedust (3)

Piiga oli vaevalt kolm kuud vana kui temaga esimest korda telkima läksime. Mulle meeldib telkida ja üldse ringi matkata, sest ma armastan looduses viibimist. Eks vist iga eestlane tahab kevadel ja suvel looduse lähedust. Maarahvana laadime just niiviisi kõige paremini oma akusid. Natuke loodust ja natuke rohkem päikest ja ongi jaksu järgmise puhkuseni vastu pidada.

Igatahes oli juba ammune unistus minna tagasi Kihnu. Sai seda reisi pea aasta aega planeeritud ja kui mineku kuupäevad selged olid, siis sadas ilmaennustuse järgi Kihnus vihma. Nii tuli reisi kuupäevi lausa kahel korral nihutada ja mul tekkis lausa hirm, et enne saab mu puhkus otsa kui meie perega Kihnu jõuame.

Plaan nägi ette jalgratastel saarega tutvumist, telkimist ja mõnulemist. Auto jätsime Munalaiu parklasse, mille tasu oli 24h eest 2€. Praamiga tuiskasime üle ning juba sadamas ootasid meid ees rattad 😊 Sai tehtud nii, et minu rattal oleks lapseiste ja kiivri võtsime oma kodust lapsele kaasa. Kohapeal selgus, et tegelikult oleks võinud ka lapsele kiivri neilt saada. Rattarent saarel on igal pool 24h eest 10€.

Kihnu on minu jaoks müstiline saar: tal on eriline lõhn- männikooremagusus seguneb kadaka särtsuga, sinna lisada veel merd ja vetikaid. Kihnu lõhnab nii hästi ja armsalt ja me juhtusime sinna sattuma Merepäevade viimasel päeval, mis tähendas, et saime nii mõndagi kohta külastada, kuhu viimane kord ligi ei pääsenud.

Sõitsime saare läbi risti ja rästi ja proovisime üle vaadata kõik kohad, kuhu teeviidad meid juhatasid. Intensiivset pedaalimist oli nelja tunni jagu ja vaadata oli küllaga. Sai külastatud muuseumi ja kirikut ja surnuaiast mööda liigutud. Tuletorni tippu ronitud ja Kihnu Jõnni sünnikodu uudistatud (kuigi viimasest on järgi vaid üks mälestusmärk).

Telkimine on vist Kihnus igal pool tasuline. Meie valisime telkimiskohaks Rock City ja saime telgi püsti löödud kohe mere ääres väikese lõkkeplatsi vahetus läheduses. Rock City on küll natukene ära vajunud võrreldes viimase korraga, kui seal käisime, aga sai mekitud sealset maitsvat kalasuppi ja isegi kohviga võis rahule jääda.

Minu jaoks oli täielik nauding õhtu: kõik liigesed andsid tunda, et olime saare läbi sõitnud, kõhud olid head kraami täis ja Mees tegi lõkkeplatsile tule. Otsis ta selleks tarbeks kokku murdunud oksi ja neid on metsa all rohkem kui küll. Istusime kolmekesi lõkke ääres ja küpsetasime lapsega vorstikesi, vaatasime merd ja nautisime saarel olemist. Aeg lihtsalt kulges omas tempos ja meil oli hea olla. Piiga jäi varakult magama ja ma pean ütlema, et ma lausa kadestasin teda terve öö - kui mul oli magamiskott ja ma lõdisesin meeletult, siis tema magas mitme kihi lambavillase teki vahel eriliselt mõnusat und. Talle ei ole me siiani ostnud magamiskotti, sest ta on hull rahmeldaja öösiti ja kergem on tal tekki kohendada kui teda tagasi magamiskotti toppida.

Kui Piiga ööund magas, arutasime meie Mehega läbi päeval nähtut ning lihtsalt nautisime lõket ja koos olemist. Kihnu on minu jaoks alati eriline olnud. Meil on plaan sinna kindlasti varsti tagasi minna ja soovitan kõigil Kihnu minna, kui vähegi võimalik. Sealne hingamine on hoopis teine: elu kulgeb omas rütmis, kusagile ei ole kiiret, elu on ilus ja rahulik!

Minu nimi on Triin (31): olen ema, abikaasa, tudeng ja täiskohaga kontoritöötaja. Meie pisikesse perre kuuluvad Mees (32) ja Piiga (3a), lisaks neile veel deegud, kassid Caesar ja George. Selles blogis räägin argielust ja mõtetest

3 kommentaari

/   07:44, 17. juuli 2017
Народ нас убивают, выяснилось что 97% граждан заражены паразитами и токсинами, а они прямо или косвенно вызывают большинство наших болезней, даже такие как рак и ожирение, проблемы сердца и остальные. Но теперь есть спасение и можно за неделю очиститься. Очистка кардинально улучшила мое здоровье и самочувствие, советую всем попробовать. Вот почитайте чем грозит пренебрежение очищением -- http://flyt.it/4DZL0N
A
aga mina tunnen suurt puudust  /   12:31, 17. juuli 2017
olla armukesega looduses nagu nudistid , kas nii võib
I
Ikka tahab  /   01:04, 18. juuli 2017
ja sügisel ja talvel ka.