Jaga:     
Uudised

Pahane pereema: "Miks ma pean laste mängumaal ostma ka endale täispileti?" (79)

Meile kirjutas pahane lugeja, kes uuris, miks peab lapsevanem maksma lapsega suvistele mängumaadele minnes ka ise täispileti hinna, kuigi ta ei lusti lastele mõeldud atraktsioonidel, vaid valvab lapsi?

"Olukord on täiesti absurdne! Ma lähen oma kahe lapsega mängumaale, sageli pole seal isegi perepiletit, millega soodsamalt saada ja lisaks pean veel ka endale sama kalli pilet ostma. No mida mul seal teha on peale laste valvamise? Või maksan mängumaale õhu hingamise ja päikesepaiste eest? 

Saan aru, et osades kohtades on basseinid, mida saavad lapsevanemadki kasutada, aga ma ju ei tee sedagi, vaid jooksen ainult oma lastel sabas. Kas ei võiks olla lapsevanematele vähemalt poole soodsam hind? Mingi mõistlik süsteem tuleks ometi välja mõelda. Mul ei ole kahju laste eets piletid maksta, aga see, et pean endale sama kalli pileti ostma, ajab lihtsalt närvi ja paneb neid kohti boikoteerima!"

Pere ja Kodu tänab hea teemapüstituse eest ja uurib kindlasti mängumaadelt, miks see nii on!

36 kommentaari

A
asi lihtne  /   17:57, 17. juuni 2017
kuniks leidub maksjaid, leidub ka küsijaid...
miks peaks mingi tilu-lilu omanik rahast keelduma?
O
oot  /   18:07, 17. juuni 2017
"see, et pean endale sama kalli pileti ostma.."
"jooksen ainult oma lastel sabas."
Milles proble? Koos jooksete ju..
T
tegelikult  /   18:35, 17. juuni 2017
Aga kes sind teab,mis sa seal teed,kui sisse oled saanud!
  /   20:54, 17. juuni 2017
:D
T
täitsa usutav  /   07:49, 18. juuni 2017
Niikui kiike või liumäge näeb, paneb selle poole ajama.
K
kalkulaator  /   19:22, 17. juuni 2017
võib ju siluda, et söödavam oleks
tõsta lastepileti sellevõrra, millevõrra saatja pileti hinda alandada.
E
eh  /   19:36, 17. juuni 2017
see ongi lapsehoidjatasu, mida muidu maksaks mängumaa poolt palgatud lapsehoidjale... Mis see muud olla saab.
J
j.s.  /   04:48, 18. juuni 2017
Kus on loogika?
E
et  /   07:33, 18. juuni 2017
kas umbes nii mõtled - lähen 2 lapsega mängumaale ja võiks valida kas
a) jätan lapsed mängumaa lapsehoidja hoolde ja maksan selle eest. lapsehoidja saab mängumaalt palka.
b) jään ise lastega, maksan selle eest, mina mängumaalt laste hoidmise eest palka ei saa.
variant a puhul on selge, mille eest ma maksan ja kuhu see raha läheb,
b puhul ma ei ootagi, et keegi emadele nende endi lastel silma peal hoidmise eest palka maksaks, aga kas nad peaksid ise maksma võimaluse eest enda lastel silma peal hoida?
P
Pahane Mängumaaärimees  /   19:38, 17. juuni 2017
Aga sellepärast, et ma rohkem pappi teeniksin. Ja silmad on sul ka lahti niikuinii.
N
Nonoh  /   19:47, 17. juuni 2017
Kui tahad lustida, siis pead ka maksma. Mis sa arvad, et sülelaps ise ostab pileti ja sina saad parkimisplatsil äppi näppida või?
A
aff  /   08:11, 19. juuni 2017
parkimise eest peaks ka nagu veits küsima-kuidas mängumaa omani küll selle on maha maganud?
Z
Zizin  /   12:52, 20. juuni 2017
ühel mängumaal maksab ka parkimine ikka natuke ja lisaks asub parkla mängumaast piisavalt kaugel ning sul on valida: marsid selle maa oma põnnidega jalgsi või sõidad "rongiga" - ja maksad selle eest lisaks ;)
V
vanem mees ladaga   /   19:57, 17. juuni 2017
sellepärast, et raha on vaja
K
Keegi  /   21:07, 17. juuni 2017
Sa võiksid aru saada,et ettevõtlus on äri aga mitte sulle tasuta teenuse pakkumine!Kui sul raha pole ära virise ja istu kodus !
E
Eikeegi  /   07:17, 18. juuni 2017
Mis teenust talle pakuti ???
R
RRR  /   07:55, 18. juuni 2017
lapse järel joosta
N
no aga palun  /   19:47, 18. juuni 2017
eramaal ringi kõndimine on ka teenus. keegi koristab seda, lapsevanemad on räpased, loobivad igasugu sodi maha. ja samas nagu näitus ka, võid kunstiteoseid vaadata, käsitle näiteks tarbekunstinäitusena.
K
keegi, vastuseks  /   09:12, 18. juuni 2017
Õige jutt. Kui midagi maksta ei taha, jookse oma laste järgi metsas. Seal on tasuta,keegi pole teid rajanud,et sul lapse järgi parem joosta,wc ka pole,kus kindlasti päeva jooksul käid jm sellist. Kuigi Sa ise ei turni kuskil ,ainult tasuta joosta tahad, on ju keskkond loodud kuhu oma lastega tuled. Ikka tahaks tasuta teiste kulul elada ja viriseda. Vastikud tüübid, kellel selline mõttelaad
  /   11:33, 18. juuni 2017
mis mõttes tasuta teiste kulul? lapsed maksavad atraktsioonide kasutamise eest ja kindlasti ostab see ema ka endale seal päeva jooksul süüa-juua, jäätist jne.
sellistes kohtades pigem võiks tõesti olla perepilet (1 täiskasvanu+ kuni 2 last, või 2+2, lisaks üksikpilet, kui pere on suurem), välja käidav summa võib sel juhul olla küll enam-vähem sama, aga inimesel kaob ära see tunne, et maksab mittemillegi eest.
ehk siis hundid söönud ja lambad ka terved :)
teine variant - sissepääs tasuta või minimaalse tasuga, aga kõik atraktsioonid tasulised.
P
pole  /   11:51, 18. juuni 2017
just väga tark ärimees :)
mängumaa on tehtud laste jaoks ja kui seal täiskasvanutele mõeldud atraktsioone pole, siis tark ettevõtja teeks lapse saatjale sissepääsu tasuta, sest sel juhul tuleb ja toob see inimene oma lapsed sinna mängumaale veel mitu-mitu korda, ostab seal süüa-juua, heal juhul ka mänguasju ja suveniire. ja tegelikult sissetulek hoopis suureneb, mitte ei vähene.
ei usu, et peaks kartma, et tasuta sissepääsuga mängumaale tulevad täiskasvanud üksi, ilma lasteta (miks ma peaks minema sinna laste kisa kuulama...) ja tulu jääb saamata.
T
to pole  /   19:49, 18. juuni 2017
ega jah, need kõikse targemad ärimehed on ikka need, kes ise teevad vaid suuga suure (mängu)linna :D tee ise üks mängumaa ja siis kire ja vaata, kuidas turundad.
on ikka inimestel ülbust tulla ettevõtjale ütlema, kuidas oma asja ajada oma firmas. nagu näha, kliente jagub, rohkem oleks liiast.
P
päh  /   20:27, 18. juuni 2017
tegelikult on ikkagi nii et kuna neid mängumaid on Eestis nii vähe, siis lapsevanem viib oma lapsi nagunii veel mitu korda sinna ilmselt , sest muid alternatiive eriti polegi
E
Eks  /   21:42, 17. juuni 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
Viru Pirukas  /   22:10, 17. juuni 2017
ähh ära aja jama. hoopis tarkadelt tuleb raha ära võtta, rumalad annavad ise :DD
E
ega see mänguväljak  /   21:59, 17. juuni 2017
iseenesest õhust ei kerkinud! Selle korras hoidmine maksab ka midagi. Ära siis mine kui oled ihnuskoi või nõuad enda kummardamist peale maksmisega.
I
idikale  /   08:00, 18. juuni 2017
Sa pead silmas nagu muru pügamist ja riisumist või? See on küll hirmkallis teenus, 2.50 tund. Täitsa ära ehmatab.
E
Ettevõtja  /   22:46, 17. juuni 2017
Aga proua paneb siis ise mängumaa püsti ja teenindab kõiki tasuta. Kui ise ei suuda, siis hoiab moka maas, kui ettevõtja tulusid planeerib. Imelik mõtlemine ikka - pole vaja minna, kui hind ei sobi. Eestis saab ainult 3 kuud õues midagi pakkuda, sellestki pooled sajab, kust siis raha tulema peaks?
H
haha  /   11:31, 18. juuni 2017
37 i d iooti, kes ei suuda mõista, kuidas ettevõtlus toimib. arvavad, et raha kukub taevast. seepärast nad vaesed ongi ja maksta ei taha teiste töö ja idee eest. rahva madalam klass.
E
Ettevõtja  /   22:46, 17. juuni 2017
Aga proua paneb siis ise mängumaa püsti ja teenindab kõiki tasuta. Kui ise ei suuda, siis hoiab moka maas, kui ettevõtja tulusid planeerib. Imelik mõtlemine ikka - pole vaja minna, kui hind ei sobi. Eestis saab ainult 3 kuud õues midagi pakkuda, sellestki pooled sajab, kust siis raha tulema peaks?
N
nimetu  /   22:52, 17. juuni 2017
sinu taskust ta ei tule ja tahate ainult vanematelt raha koorida enda tasku toppida ,pane end põlema
K
kapitalismi pooldaja  /   23:51, 17. juuni 2017
tulebki koorida, sotsialismi enam pole, nii et makske ja pidage mokk.
E
ema  /   22:54, 17. juuni 2017
Mitmetes riikides on lastevanematele nn. saatjapiletid. Sel juhul sa ei kasuta vanem atraktsioone ja kuna iga atraktsiooni juures on ju inimene, kes seal seda asja korraldab (karussell, autodroom, bassein vms.), siis kui pole vastavat käepaela või piletit ette näidata, jäädki oma lapsele barjääri tagant lehvitama. Lihtne ja loogiline. Ehk oleks ka meie mängumaades selline variant mõeldav?
T
to ema  /   00:56, 18. juuni 2017
kuule, see ei ole mingi riiklik süsteem, kus riik ütleb, et meil peaks ka nii olema. see on eraettevõtlus. ettevõtja pani püsti, pakub võimalust, kes läheb, see läheb, kellele ei sobi, valigu teine meelelahutus. nagu restoraniski, kui hind ei sobi, jätad minemata, mitte ei vingu, et oi tehke odavamaks. kuni kliente jagub, kindlasti ei lase ettevõtja hindu alla. kuidagimoodi peab seda kõike ju üleval ka pidama ja tööjõukulud ära maksma? aga rotid tahavad kõike ju tasuta saada, nagu nõukaaeg oleks. ise aga oma töö eest tahavad küll raha saada, siis on kisa, et vähe antakse.
T
Teeline  /   01:35, 18. juuni 2017
Looda sa, kust siis "ärimees" pappi saab.
T
to teeline  /   11:36, 18. juuni 2017
ja mis see ärimees sul siis ka jutumärkides on? kas sellise suure mängumaa püstipanija ei olegi päris ärimees? sinusugune muidugi ei kujuta ettegi, mida kõike tuleb selleks teha, et selline koht üldse avada ja siis see pidevalt töös hoida, et vinguv emmeke saaks oma kasvatamatud võsud sinna lustima viia ja vinguda, et küll on kallis. kümned inimesed töötavad iga päev selle nimel, et seda teenust pakkuda, aga ikka leidub s aasta, kes vinguda oskab. no ausalt, istuge kodus oma pupedega ja võimelge ise neile meelelahtuseks.
T
taimps  /   05:16, 18. juuni 2017
soomes, laps ,täiskasvanu ,sama hind,Lihtsalt laps ei saa ilma sinuta asjadele minna,selleks tasubki kas isal,v emal ka päevapilet vötta ,mitte kohapeal pilethaaval osta.
T
t aimps  /   05:20, 18. juuni 2017
iga atraktsiooni juures on ju inimene, kes seal seda asja korraldab ,aga sina vastutad.siis kui pole vastavat käepaela või piletit ette näidata, jäädki oma lapsele barjääri tagant lehvitama. Lihtne ja loogiline.Ei ole,lehvitad koos lapsega,
K
Kas  /   00:15, 18. juuni 2017
jutuks on Lollidemaa Pärnust natuke idasuunas?
T
Teeline  /   01:38, 18. juuni 2017
Pärnust natuke idasuuna puhul võiks juba päris kõvasti häält tõsta, sest see maa ehitati riigi (meie kõigi) rahadega ja anti siis "ärimeestele" papi teenimiseks.
T
Tegevus jah,  /   09:05, 18. juuni 2017
ja ka selle valmis ehitamine toimus minu raha eest.Maksan oma maksud ühte Pärnumaa omavalitsusse.Pärnumaa KOV sisestas oma rahakest Lollidemaasse.Aga septembrist kuni juunini on seal ainus tegevus see,et keset tühjakskaabitud maisipõldu on püsti putka,millele on kirjutatud meetrikõrguste tähtedeka-KASSA.Sõitsin sealt nädal tagasi viimati mööda.Toimus täielik elutus.Ilmselt oodatakse prügi kokkulükkamise firmat.
O
Oh saa  /   09:12, 18. juuni 2017
Tiblagorski metsa taha
Rahamasin klopsiti!
Kõigil kel on mõistust vähe
Tulge tooge raha ära !
T
to oh saa  /   09:15, 18. juuni 2017
Kena sonett kõigiti.
K
küll sa oled ikka rumaI, teeline  /   11:40, 18. juuni 2017
mis pappi sealt niiväga teenib, mitu päeva see üldse aastas külastajaid vastu võtta saab su meelest? ja oskad äkki pakkuda, kui palju on tööjõukulud, kui paarkümmend inimest asjatab? ei oska, ega ju? sest sa saad oma musta töö eest neto kätte ja kõrgemale su mõttetegevus ei küündi. aa, vinguda oskad ka, et ikka peremees annab vähe, kindlasti võtad veel omavoliliselt a la pastakaid või mida saad, töölt kaasa, õigustusega, et no maksab ju nii vähe palka. aga rohkemaks ka endal ajusid ei jätku, et kandideerida töökohale, kus palju palka antakse. ega sinna, jah, saavad targemad, rumalamate osaks jääb kräunumine.
T
Teeline  /   23:17, 18. juuni 2017
Antud hetkel ei huvita mind need tööjõu- ja muud kulud. Asi on selles, et Lottemaa, Vudila, Mudila jm hinnad on kõik enam-vähem ühte auku. Samas Mudila, Vudila jt on üles ehitatud omanike endi rahadega, Lottemaa aga ehitas riik Ja andis siis "ärimeestele" raha teenimiseks.
Ja muideks, Lottemaa töötab aastaringselt. Dets,jaanuar, veebruar käive 91 619 €.
Mustalt ei ole ma oma 48 aastase tööstaaži juures palka kordagi saanud ja tööandja tagant varastanud ka pole. Samuti olen oma töökohaga täiesti rahul.
T
to Teeline 23:17 18.juuni 2017  /   04:13, 19. juuni 2017
Ikka metsik ja uskumatu lugu selle detsembri,jaanuari ja veebruariga.Huvitav ,kas keegi asjaomastest kommenteeriks?
J
Ja kas see  /   01:35, 18. juuni 2017
18 € teeb sind vaesemaks ? Meie peret selline summa küll ei aita. Päevas läheb söögi peale juba rohkem. Ära ilgu
U
Urjuk  /   08:52, 18. juuni 2017
Nii mõnegi pere päeva sissetulek on väiksem, kui Sinu pere söögiraha.
T
to urjuk  /   11:44, 18. juuni 2017
ja kes selle süüdi on? kes keelas selle pere liikmetel sel ajal, kui mina õppisin ja praekartuleid pisikeses üürikorteris sõin, ka õppida? aga neil oli siis vaja vana bemmiront sebida ja pidu panna. nüüd saan mina palka ja nemad kerjavad minu maksudest makstud sotsiaalabi. ja mina peaksin ennast nüüd halvasti tundma või? no ei tunne. ja ega kui oskust rohkem teenida ei ole, siis ei ole vaja ka meelelahutust. ehk et kui selleks raha pole, siis ei lähe ja nii ongi. teised lähevad, kel on. ega maailm nii toimibki, et kes rohkem teeb, see rohkem teenib ja ka rohkem lahutab meelt. laiskvorstid on lihtsalt nüüdsel ajal ära õppinud kerjamise ja teiste arvelt elamise, nüüd õpetavad ka oma nagadele.
K
Kes ilgub siis, kui midagi halba lapsega juhtub???  /   08:57, 18. juuni 2017
Need asjad peaksid olema teisiti seatud, vaevalt lapsevanem ahnuritele segavaks osutub. Olen ka SLV s taolises paigas tegemisi vaadanud, lapsi turvatakse ja koos lapsevanemaga kindlamalt. Meil on need asjad veel sageli paigast ja ega need nn. teenused ka midagi erilist olegi, aga abiks seegi. Kas sellised kohad on lastele ajaveetmiseks ja lapsevanemate "koorimiseks?". Ahnus on paraku piiranguteta!
M
Miksmiks  /   02:02, 18. juuni 2017
Vaata paljalt laste pealt ei teeni seda raha tagasi et sellist voimalust lastele tekitada. Et sa ise saaksid lapsi valvata mitte lotte trikoos lastele lotet teha tuleb sul anda vaikse raha selle eest. Kusjuures ainult lottest on lastele vahe tuleb ka vahepeal siis kiiruga riided vahetada.
B
Btw  /   02:06, 18. juuni 2017
Sa oled rikkas :) sul on 2 last. Vanem kellel on 1 laps maksab ka no enda eest loviosa piletist. Uhesonaga vanema pilet ongi kallis ja lastele odavam. Luhidalt utleme et on vaja teenida pilet pealt 20 euri siis tehakse et vanema on 15 ja laps 5. Nii kui tuleb vanem 1 lapsega maksabki kokku 20 eks. Aga kui tuleb rikkam kellel on 2 last maksab 15 +5 ja siis veel 5 euri ehk see 5 euri on siis juba pluss aga samas mitte vaga ule jou nendele kellel on 2 v enam last
T
Teeline  /   23:27, 18. juuni 2017
Külastajad alates kolmandast eluaastast 20 €, e-pilet 17 €.
Aga kui on tõsi, et septembrist juunini mingit tegevust ei toimu, nagu kirjutas "Tegevus jah, / 09:05, 18. juuni 2017", siis on tegemist fiktiivsete arvetega ja pettusega.
M
Marina M  /   04:18, 18. juuni 2017
Tere. Inimesed reisige natuke ringi. Siis vingute vähem. Teistes riikides on ka nii et täiskasvanul oma piletihind ja lapsel lapse hind. Peaks üldse õnnelik olema ,et keegi selle keskuse ehitas. Kui ei soovi maksta,siis võib alati teha ka tasuta asju. Minna matkama,metsa jalutama. See on ka lastele väga põnev ja hariv.
J
Jopa Kolla  /   04:29, 18. juuni 2017
Sellepärast, et summa summarum vajab mängumaa pidaja piletitulu lapsepilet + Sinu pilet. Võib ka nii, et Sina saad tasuta, aga lapsepilet on siis Sinu pileti võrra kallim.
J
Jopa Kolla  /   04:31, 18. juuni 2017
Ja ongi õige: boikoteeri ja kõik on õnnelikud, v.a laps.
T
taimps  /   04:49, 18. juuni 2017
punkt .1 Ära tee endale lapsi.punkt 2 .mine teise riiki .Seal odavamad pargid,päevapiletiga.
,.
T
taimps  /   04:58, 18. juuni 2017
72 eur 4 a laps 5 tundi issiga koos ,ühtegi atraksiooni ei korranud,linnanmäki,Se tankla tivol mis eestis ,pool tundi 40 eur lapsele ,ainult piletitega.
T
taimps   /   05:09, 18. juuni 2017
36 on päevapilet kui prismast ostad kaardiga ,muidu 39.laps oli 2sm alla 120 sm .ei saanud osadele asjadele peale,järgmine aasta olen 7 h selle raha eest.Laps..,lapsed on selle eest täispaugu saanud.näed nägudest,nb vöileib kaasa ja veeepudelid,sees ainult saastasöök,ja ulmehinnad.
T
to taimps  /   11:49, 18. juuni 2017
ära unusta, et siit minnes tuleb veel lisada laevapiletid ja sealne transport. ja kui pole tallinnast, siis ka sadamasse transport. ühe päevaga vast ei käigi siis, seega ka hotelllid. selline vinguv ema kohe kindlasti seda ei maksaks, lärmaks, et miks ta peab hotelli eest maksma, ta niikuinii ju ainult magab seal :D
A
aga sa ära osta  /   06:46, 18. juuni 2017
ja ära anna.
K
kas siis täiskasvanud võiksid laste mängumaale tasuta pääseda?  /   07:53, 18. juuni 2017
ma arvan, et piletihind hoiab ära selle, et suured sinna niisama läheks. kes teab, äkki siiski ka oled mõnel atraktsioonil?
üldiselt, virisejad vanemad, enne kui lapsi saate, mõelge, kas olete nõus midagi ka maksma, et nendega koos olla.
R
Radist  /   08:17, 18. juuni 2017
Kui 1 lapse tooksid mängima ema-isa, kaks paari vanaema-vanaisa j üks peresõber abikaasaga, oleks kassiir õnnejunnis - 9 piletit nagu muidu kukkunud!
U
Urjuk  /   09:00, 18. juuni 2017
No kassiiril on suht poogen mitu piletit Ta müüb. Miinimumi peab tööandja Talle ikka maksma.
Vahet pole kas 9 üksikpiletit täiskasvanule või lapsele. Ettevõtjat ärimeest huvitab see, et Ta rohkem müüks just täiskasvanutele. Nad on ju lapse soovide rahuldamise juures iseliikuvad rahakotid, kes ise sisuliselt lisakulu ei põhjusta.
L
Lihtne:  /   08:22, 18. juuni 2017
Selleks, et kahe ja kolme lapsega pere maksaksid proportsionaalselt vähem, kui ühe lapsega. Vanema piletit võib pidada kui sisseastumise tasu, millele lisandub summa laste hulga pealt.
M
Muuseas,  /   09:05, 18. juuni 2017
Soomes taolistes kohtades täiskasvanud ei maksa midagi ja see just kliente toobki!!!
Ä
ära valeta!  /   11:53, 18. juuni 2017
too mõni näide ka. tegelikult ei ole täiskasvanud muidugi kuskil tasuta. linnaosa mänguväljakul, palun väga, meilgi tasuta.
T
TK  /   09:13, 18. juuni 2017
Eesti ärimudel- ratsa rikkaks ja lollidelt tulebki raha ära võtta. Aeg on hakata boikoteerima selliseid asutusi ja ärimehi. Tarbija on kuningas - mitte mõni kandlise autoga rikkur. Eestlane- aja selg sirgu- selleks me küll laulvat revolutsiooni ei teinud, et kantlasi orjata. Kui sobivat mänguväljakut ei ole- mõtle välja lapsele ise üks tore mäng.
M
mikk  /   09:20, 18. juuni 2017
Kohe ronid kiigede ja karusellide peale kui tasuta saad.
K
Karmen  /   09:30, 18. juuni 2017
Pean tunnistama, et kui meie oma 4-liikmelise perega paar aastat tagasi Lottemaal käisime, siis oli see tugev põnts meie pere eelarvesse. Miks ei suudeta teha nt käepaelasid erinevat värvi. Et need vanemad, kes soovivad atraktsioonidest osa võtta, kannavad lastega ühtesid käepaelu ja ka maksavad sama piletihinda, kuid need vanemad, kes lihtsalt oma võsukesel silma peal hoiavad, maksavad vaid sümboolset piletihinda. Pärast Lotemaal käimist pole me kusagile mängumaale rohkem ka läinud. Üritame tõesi odavaid alternatiive leida - jalgrattamatk, telkimine järve ääres jmt. Lapsed nuiavad küll Vudilasse, kuid laps 17.- ja täiskasvanud 13.- on ikka päris korralik hind. Lapse hinnast saan aru, kuid ise ma 13.- maksma pole nõus, selleks et nagu sabarakk lapsel järel käia ja tema tegemistel silma peal hoida.
J
jah, karmen  /   11:58, 18. juuni 2017
sinu aju ei küündi aru saama, et ülerahvastaud park pole kunagi kliente meelitanud. kui iga lapsevanem tasuta saaks või sümboolse summa eest, oleks park punnis. samuti koristab keegi lapsevanemate suitsukonisid ja maha visatud rämpsu, peseb tualettruume jne. kui rahvast oleks rohkem, oleks ka tualette vaja rohkem, näitena. ja see on taas tööjõukulu. mina enda ettevõttes olen läinud just seda teed, et ei pea olema väga palju kliente, kuid hea asi maksab ja mitte vähe. ma ise pole ka nii rikas, et osta odavaid asju, selliseid kliente ootangi. ja ennäe imet, neid on ja kuidas veel, sabaga müüki teen, kuigi hind on kirves. ei taha mõeldagi, mis oleks, kui pakuksin poole odavamalt, kellel neid läbustajaid ikka vaja on.
T
Teeline  /   23:41, 18. juuni 2017
Imelik on su loogika! Kui sa ise igal pool konisid ja rämpsu maha loobid, Miks sa arvad, et teised samuti teevad?
I
inimene  /   11:56, 18. juuni 2017
tubli, täpselt sama küsimuse küsisin ma ka ülemöödunud aastal Vembu-Tembumaa kassas
vastuseks sain et seal on ju olemas autosõidud ja basseinid jne
tefelikkus oli täpselt sama - turvasime koos naisega oma kolme-aastast terve selle aja, autode sõitu tuli järjekorras tund aega oodata ja lõpuks ära minnes otsustasime et sinna me enam raha külvama ei lähe
soovitan sama teha teistelgi
T
to inimene  /   12:01, 18. juuni 2017
aga kes su kolmeaastast siis turvama pidi? ikka ise. ja nagu ütled, pidid veel tunni järjekorras seisma. seega kliente on ülearugi, tuleks hinda tõsta, kui aus olla. see pahandab normaalse kliendi ära, kui tuleb kaua järjekorras seista, siis ongi nii, et hind kõrgemaks ja jäävad vingujad koju ja teistel mugavam. katsu sotsialismist nüüd välja tulla, ma saan aru, et võõrutusnähud on rasked.
I
inimene to to inimene  /   22:33, 18. juuni 2017
sa võid ju minna sinna 17 euro eest ja kõike "nautida" aga miks minu laps peaks seal käima 54 euro eest??
saan aru et debiilsus ei ole ravitav aga katsu siiski minna ja natuke abi saada kusagilt
J
Jauram  /   13:14, 18. juuni 2017
Teatavasti on meditsiin, nii võrd kui võrd tasuta aga arstile minnes autoga (tervis ei luba jala) maksa parkimise eest !!! Kas see ongi tasuta meditsiin, ärimeeste meditsiin !
A
Ahnus mis ahnus  /   20:31, 18. juuni 2017
Lööb täiega lottemaal välja. Võtke lastele söök ja jook kaasa. See Lottemaa on ainult rikastele.
O
Onkel  /   08:46, 19. juuni 2017
raha väljakäimine on siiski vabatahtlik tegevus, Kui seda rahakotis pole, tulebki lapselasega midagi odavamat ette võtta ja Tillu-lillumaa väravatagant ära minna....
B
B  /   05:42, 20. juuni 2017
miks ma pean teatris pileti ostma. ma ainult vaatan, ei lähe midagi käega katsuma.
M
mõistus  /   12:13, 20. juuni 2017
See maks on selle ees, et oled nii lo.. ja pead mängumaad kohustuslikuks,

Loe ka neid lugusid