Jaga:     
Blogid

Pettunud: "Värskelt ostetud pereautol ilmnes 4000 euro eest vigu!" (51)

Vähem kui paar nädalat tagasi ostsime endale liisingusse auto. Sai kõike uuritud ja puuritud, proovisõitu tehtud. Ei ostnud eraisikult, vaid ühest nimekast autosalongist. Müügimees kinnitas käsi südamel, et auto on heas korras!

Neil olevat kõik kontrollitud ja üle vaadatud. Hooldusraamat oli tõesti hoolikalt täidetud ja avariisid Eestis olemise ajal ka tehtud ei olnud ning auto ei olnud ka väga vana ja seega saigi lepingud sõlmitud.

Saime vaevalt 300km sõidetud, kui korraga lõi põlema mootorimärk. Mul pidi kõht sel hetkel lahti minema. Olin varasemalt ostnud kaks autot olematu hinnaga eraisikutelt ning mõlemal olid suhteliselt lühikese ajaga ilmnenud kulukad vead. Kuna eraisik ei ole ka kohustatud kaupa tagasi ostma, siis sai vead kõrvaldatud ja kui autod olid õhtale sõidetud omadega, sai viia need kenasti vanarauda.

Igatahes ei olnudki muud teha, kui tuli sisse sõita esimesse esindusse, et paluda abi ja kontrolli, sest lapsega autoga seigeldes ei tahaks küll kusagile ripakile jääda. Lisaks ütlesin, et kuna nad nagunii autot vaatavad, et vaadaku siis natukene põhjalikumalt ka, et äkki on midagi viga.

Ei osanud uneski näha

Teate, järgnevat ei oleks ma osanud isegi mitte unes näha. Kui autole järgi läksin, siis tuvastati vigu ca 4000 euro eest. Seega 90% auto maksumusest oleks maksnud korralik remont. Nendest pea 2000 eurot kiireloomulisi vigu nagu katkine turbo, katkine hooratas, sidur ja pidurid. Ma olin nii löödud, sest ma siiralt uskusin, et kuna mulle müügimees kinnitas mitmeid kordi, et auto on korras ja nende poolt kontrollitud ja tegu ei olnud mingi tundmatu salongiga kusagil pärapõrgus, siis tabas see mats mind kui välk selgest taevast. Istusin maha ja pidasin endast targematega nõu. Lõpuks sai kirjutatud liisingufirmasse ja räägitud, kuidas asi on, mis vead on ilmnenud ja ütlesin, et tagastan auto salongi, kust selle võtsin, sest ma ei ole lihtsalt nii rikas, et sellist asja remontida.

Liisingust öeldi, et tühistavad kõik lepingud ära ja kantakse sissemaksed ja muu tagasi. Seejärel pöördusin salongi, kust auto oli ostetud. Tuli välja, et nad olid väga teadlikud vigadest, mis autol olid. Nende põhimõte kõigest hoolimata oli selline: auto käivitub, sõidab, pidurdab ja kiirendab. Seega auto on korras. Nagu päriselt?! Päris hea taktika ju: oleksin pidanud oma vana Audi ka sinna esindusse viima ja müüki panna laskma. Auto ju käivitus ja sõitis ja pidurdas, hoolimata sellest, et rattalaagrid olid läbi ja auto hääl meenutas pigem vana sõjaaegset lennukit. Ka oli Audil radiaator läbi ja õliga oli mingi jama, kütusepump läbi omadega, valetas kiiruse kohta, roostet rohkem kui vaja ja mõlke ning kriime täis. Aga siiski käivitus, sõitis ja pidurdas. Seega justkui nagu uus ju?!  Lõpuks tehti veel mind lolliks, et mina, kes ma kasutatud auto ostsin, oleksin pidanud arvestama kuludega. Jah, arvestasin, et võib-olla vaja paari pisiasja lähimas tulevikus vahetada, aga mitte 2000 euro eest kiireloomulisi töid.

Pettus

Hiljem kui auto oli tagasi viidud, siis hakkasime edasi uurima müügikuulutusi lootuses, et äkki leiame mõne pereauto, mida siis järgnevad aastad kasutada. Leidsimegi ühe prantsuse auto ja kui sai natukene maad uuritud, siis tuli välja, et sel autol on mootor omadega päris läbi. Miks ei tooda auto vigu kusagil välja? Kas siis reaalselt autosalongid istuvad näpud ristis, et 14 päeva jooksul autoga midagi ei juhtuks? Võiks ju ausalt öelda, et kuulge: autol see ja see ja too, mis vajab remonti või vahetust, siis teaks ka arvestada kohe alguses nende kuludega.

Vähemalt oleme nüüd targemaks saanud, et ei tasu siin ilmas ikka kedagi usaldada. Ei piisa proovisõidust, maanteeametis päringuid tehes ja hooldusraamatu tudeerimisest. Müügimehed on lihtsalt raha peal väljas, kasvõi niipalju, et tegelevad teadlikult müügipettusega. Tuleb enne ostu ikka lasta auto erapooletust kohast põhjalikult üle vaadata ja alles siis tehinguid vormistada.

 Minu nimi on Triin (31): olen ema, abikaasa, tudeng ja täiskohaga kontoritöötaja. Meie pisikesse perre kuuluvad Mees (31) ja Piiga (2a 9k), lisaks neile veel deegud, isepäine kass Caesar ja kiisubeebi George. Selles blogis räägin argielust ja mõtetest.

25 kommentaari

U
Urrr  /   21:37, 27. märts 2017
Aga miks ei avalikusta autofirma nime? Sellega aitate kaasa edasistele pettustele. Või maksid nad, et firma nime ei öeldaks?
O
ootan  /   11:02, 28. märts 2017
selle automüügifirma nime, sest siiani meie maksukas aina kaagutab, et eraisikud ja väikeettevõtjad on petised.
M
mx35  /   21:42, 27. märts 2017
Kumb on parem ? Maksta auto eest 5 tuhat ja sõita 5 aastat või maksta auto eest 1 tuhat ja sõita 1 aasta.. ning nii 5 aastat järjest ?
V
Väidan  /   21:53, 27. märts 2017
Üle 2000 pole maksnud, jah USA-st lasin ühe tuua, see maksis koos üleveoga 3000 ja sellega sõitsin ka muretult 10 aastat. Oli ahnevõitu oma V6 mootoriga, aga mööda Euroopat oli väga mugav sõita.
Tuleb valida pommikindlaid autosid, VW 2,5 TDI, 1,9 TDI (81 kW) ja VOLVO V70, 850 jms sellsed, diislid, kütust need ei võta miskit, 4-5 sajale. Ja tuleb tuua need otse Lääne- Euroopast, mis sest, et 300 000+ km sõitnud, te sõidate nendega veel 300 000 muretult.
Meie omad "automüüjad" on 600 000-st tavaliselt 300 000 siin maha kruvinud. Ostnud on nad need ca 500-1000 EUR eest.
Skandinaavias sõidetakse diislitega maha, enne kui maha müüakse, nii pool miljonit kuni miljon km.
Siis saabuvad need masinad siia odomeetril 250 000 km.
UUed, alates 2002 aastast, autod enam ei kesta, tehtud on need müügiks, mitte kestmiseks, üks häda ajab teist taga.
On viimane aeg soetada mingi 2000 aasta VOLVO või VW, neid veel leidub Vanas Euroopas läbisõiduga ka veerand miljonit. Nendega sõidate muretult veel sadu tuhandeid,
N
Nafig S  /   22:10, 27. märts 2017
Volvo? Hea aga väga kallis ülalpidada
O
Ole nüüd ;)  /   22:24, 27. märts 2017
Üks odavamaid minu meelest ;), ega sa ei pea INFO-Autos, viiekordse hinnaga teda hooldama ;).
N
neetu  /   22:25, 27. märts 2017
Kahjuks neile vanadele Volvodele võid jäädagi tagavaradetaili otsimaie...
.
...  /   22:33, 27. märts 2017
Esimene ettejuhtuv pood ja suvaline detail, valik missugune.
M
Mis imelikku juttu sa ajad?  /   22:39, 27. märts 2017
Päevaga on kõik kohal ;).
Oled miskine "prantsuse pereauto" müügimees või?
KÕIK uued jupid on saadaval! Ja teades, kust saab, on need imeodavad! Poolast nt, sest sealt tuues (kuller käib iga päev Poolast muide, täna hommikul tellid, homme on pealelõunaks kohal) pole meie vahendajate kolmekordset hinda.
Mul varsti kõik sõidavad V70 TDI 2,5-netega ja juba aastaid ja aastaid. Ja ainus mure on see, et need hakkavad Vanas Euroopas otsa saama.
On äärmine rumalus osta miskine "pereauto" 15 000 EUR eest, kaks esimest aastat uhada garantiiremontide vahet, edasi maksta ise ja konstateerida 5-6 aasta pärast, et sõiduk on veerand miljoni km läbimise järel vanaraud.
Targem on osta 1500 EUR eest, ehk 10x odavamalt kunagine selle automargi lipulaev ja sõita sellega täiesti muretult see veerand miljonit.
Kokkuhoid on oma 10 000 EUR ;).
Kindel, stabiilne ja mugav suur auto ka veel.
M
Muide  /   22:43, 27. märts 2017
Mu tuttav ei julge oma 5 aastat vana Ciroen C4-ga Euroopa tripile minna ;). Et laguneb laiali seal, ta ei usu sellesse autosse, kas ma ei laenaks temale oma 18 aastat vana V70-t ;).
O
oot  /   22:53, 27. märts 2017
Tahad öelda, et siit satsist endale auto valimine on suht muretu tegevus?
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=10&ae=2&bw=51&f2=2007&f1=2000
E
EI!  /   23:11, 27. märts 2017
Ma ju kirjutasin, et ise tuleb järel käia!
Need odavamas otsas on mahakeritud ja raskete riketega auto24-s!
Vaata samaväärse "läbisõiduga" sõidukeid skandinaavias ja sa ei leia neid, isegi pool miljonit sõitnud V70-ned maksavad seal rohkem ;).
Sisuliselt on need müüjad sulid. Sinna sarja võetakse ka veel vanad ja läbiaetud taksod, mis vanarauahinnaga ostetakse, silikooniga läikima lüüakse ja ostuhind müügiks mitmega korrutatakse.
On inimesi, kes neid korras autosid toovad ja need on reaalse läbisõiduga odomeetril.
Kui keegi väidab, et Eestist uuena ostetud autosuid ei kerita, see valetab!
Alles tuttav ostis diisli GOLF IV, mis ostetud kunagi Saksa Autost ja oli ka "vähesõitnud, naisterahva auto".
Tegelikkus oli see, et auto oli sõitnud läbi 450 000 km (Eestis pool milli on muidugi fenomen) ja kaks korda avariiline. Kusjuures väga halvasti korda tehtud.
Kuid tänaseks on selle auto reaalne läbisõit ca 600 000+ ja see liigub OK, esitiivad muidugi tuli vahetada. Ikka vana, pommikindel 1,9 TDI, 81 kW.
I
irv  /   01:48, 28. märts 2017
No ja kuidas see pereema ise sinna autole järele läheks? Tal tõmmataks seal müts kandadeni...
L
luisa  /   10:18, 28. märts 2017
Alates 2011 toodetav Citroen C4 on üks muretumaid euroopa autosid üldse saksa spetsialistide arvates ja senist ajalugu arvestades. Kõige hullemad pidid olema VW jaŠkodad oma kahtlaste mootorite, juuspeente juhtmetega ja rikkis lülitite ning vigaste pistikutega.
B
BMW  /   22:31, 28. märts 2017
Need kahtlased on TSI mootorid , võtavad õli , põdrad ka ei soovita.
H
Habe  /   00:57, 29. märts 2017
sõidan Volvo S80 2001, läbisõit 560 000 , kõik toimib....
J
jah  /   21:49, 27. märts 2017
Veel parem on 500 euri eest osta auto, aasta pärast see romulale 250 eest maha müüa ning järgmine 500 eurine osta.
E
Elts  /   22:19, 27. märts 2017
Kuidas sa siis aru ei saanud? LIISINGUSSE oli vaja võtta.
V
vanem mees ladaga  /   21:57, 27. märts 2017
ülepingutatud pullikaka.kui mul ladal mootori tuli põlema läks vot siis mul oleks peaaegu püksi tulnud,sest juba tehasest pole seda märki paigaldatud.
M
Muff  /   22:03, 27. märts 2017
..kui julged kirjutad siis julge ka kirjutada sell e firma nimi kes Sulle saasta müüs, olgu teistele hoiatuseks. ( ei usu hästi et firma keelas oma nime mainida mingi lepingu alusel ja kui siis adressi vüõks ikka kirjutada kuhu mitte sattuda :) :) )
M
mulle meeldib see rahulolematus  /   22:10, 27. märts 2017
"Olin varasemalt ostnud kaks autot olematu hinnaga eraisikutelt ning mõlemal olid suhteliselt lühikese ajaga ilmnenud kulukad vead. "
Ma tahan ka olematu hinna eest uut ja vigadeta autot!
L
Ladadega vahel juhtub  /   22:20, 27. märts 2017
aga pole hullu !
V
veisspukipõlvkonna raske, trööstitu elu.....   /   22:26, 27. märts 2017
Triin, 31 aastat ilmas elanud ja loll nagu nui. Igasugune auto mida ei osteta just tehase väravast, kuulub müügieelsele ülevaatusele. See on sama elementaarne nagu hammaste pesemine. Kui müügimees sel teemal midagi hingeldama hakkab soovitakse viisakalt head aega ja valitakse järgmine auto. Turg on masinaid täis ja kõik tahavad müüa.
.
.  /   23:07, 27. märts 2017
See eneseimetlejast" àutotundja -müügieelse ülevaatuse soovitaja"võiks oma pläma enda teada jätta. 300km oleksid müügieelse ülevaatuse käigus läbi sõitnud jne. Kui esindus ka ei saa usaldada, siis mida veel, need tuleks põlema panna koos selliste soovitajatega.
V
veisspukipõlvkonna raske, trööstitu elu.....   /   23:37, 27. märts 2017
Jah, sedagi on korduvalt räägitud, et Triinu põlvkonnal on raskusi loetust arusaamisega. Põhjusi on mitmeid - nutiinimesed ei loe enam raamatuid, ei kirjuta kirjandeid....
Vähemalt keskmise intelligentsiga inimolevus saab blogipostitusest teada, et Triin ostis kuskilt auto ilma seda kontrollimata. 300 km pärast läks, reied kokku surutud (et püksi ei tuleks:) ) seda esindusse kontrollima ja leiti mitmeid ohtlikke ja vähemohtlikke vigu. Kõike neist ilmselt ei suutnud Triin 300 kilomeetriga autole tekitada - muidu poloeks talle juhiluba välja kirjutatud .
Teemasse süüvides tundub, et osteti kahemassilise hoorattaga VAG-i rimakas. Neil kõigil läheb hoorattaid nagu leiba ja müügimehe lolli juttu ei tasuks uskuda.
Mida me sellest järeldame - 300 km poleks pidanud müügieelse ülevaatuse käigus läbi sõitma, sest nagu blogipostituseski öeldud - vead olid juba ostuhetkel. Teine järeldus - esindust saab usaldada, sest just seal vead leiti ja autot ei ostetud esindusest.
Kommunikatsioonihöäire tekkis ilmselt sellest, et mu algne postitus oli pikem kui twitteri säuts ja see jooksutas vastajal juhtme kokku.
P
pastakast imetud jutt  /   22:28, 27. märts 2017
isepäine kass Caesar ja kiisubeebi George. Selles blogis räägin argielust ja mõtetest. TASE MY ASS
T
tinnu  /   22:29, 27. märts 2017
On endal ka olnud selline kogemus. Autofirma, kes auto müüs, ähvardas mind kohtusse anda jms. Lõpuks pidi ikka alla vanduma ja auto tagasi võtma.
A
avalda  /   11:06, 28. märts 2017
autofirma nimi, muidu kohe ei usu seda pläma - kohtusse - millega?
M
mees  /   22:35, 27. märts 2017
on juba vanasõna selline,et ei ole nii rikas ,et omada vanat autot. Osta auto mis on heal juhul aasta vana ja sellega siis sõida rahulikult ,sest üldiselt on tehase poolt olev garantii veel autol ja ,kui midagi peaks mootoriga juhtuma siis ei ole enda taskust vähemalt raha vaja välja käia. Ja tänapäeval ei ole erilist muret kontrollida piduriklotse ja diske. Veljed on juba tehtud sellised,et ligipääs on suht hea.
N
nojah  /   23:12, 27. märts 2017
Sa mees pole vist veel maadelnud esindustega nn. garantiide asjus. Hea mees kes lubab, aga kui tegudeni asi läheb, siis maksad sellele "garantiile" veel topelt peale.
.
...  /   23:49, 27. märts 2017
Oleneb mis vana autot ostad, eks, aga seda sinu maailmavaatesse pole juurutatud :)
T
to mees  /   23:59, 27. märts 2017
Need uued amortiseeruvad kiiremini kui 15-20 aasta vanused, siis tehti autod motoressursiga miljon ja rohkem, praegu paremad mudelid arvestatud 250 tuhhi läbimiseks, igasugu kulukatest elektroonikajamadest pole mõtet rääkidagi.
P
Peep  /   08:54, 28. märts 2017
pole ju paremat varianti kui uus Dacia hinnaga 7500.-e, garantiiga 5a!
kui ise autodest ei jaga, pole mõtet vigaderohkeid ja kalleid kasutatud audisid ja vw-d osta.. keegi neile ju garantiid ei anna!
P
peebule  /   10:22, 28. märts 2017
Paraku need Daciad ei kesta pikalt, sõidan golfiga (2,0 GTI tsingitud kerega), mis oli juba üle 10 aasta vana kui esimesed Daciad tulid, tean mitut juhust, kus Dacia on vahepeal romuks muutunud, golf vurab ikka rõõmsalt edasi, kui vahest öli lisada ja kütet paaki valada, mingid pisiremondid ka aga ei midagi erilist võrreldes ühe tuttava uue bemmiga, mis pidevalt garantiiremonti külastab.
K
kuule peebuel  /   14:16, 28. märts 2017
10 aastaga ei muutu ükski auto romuks ilma avariideta. Ega see tsinkimine ka imerohi pole. Kivid saavad pikapeale ka tsingist jagu ja kõrgemal olevaid detaile ei tsingita sugugi kõiki.
Enamik Euroopa autotehaseid kasutavad pealegi samu värvimis- ja keretöötlustehnoloogiaid.
Dacia mootorid peaks siiski päris töökindlad olema, sest veermik on tehtud tugevamana ja mootoritele sobib kehvem kütus.
T
Täpselt nagu Fairi  /   23:28, 27. märts 2017
Meil müüdav on toodetud Poolas ja ei ole võrreldav Soomes müüdava Fairiga.
S
süsimust iroonia  /   23:57, 27. märts 2017
tavaline autoäri eesti moodi ju, kus on uudis?
  /   00:07, 28. märts 2017
Eesti sh itane ja r äpane äri koos sulidest ja völtsijatest müüjatega.Valelikkus ja kelmus on veres
N
no  /   01:18, 28. märts 2017
ära osta jah eraisiku käest,las eraisik viib selle auto esindusse,kus pestakse ära,heal juhul ka vahatatakse,pannakse hinnale paar tuhat otsa ja müüakse maha
K
kalifee  /   01:45, 28. märts 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
.  /   07:50, 28. märts 2017
Ära nii ütle, äkki teine panebki end pölema. Tarkust ju nii palju käes.
T
Toyota ainult ja muud margid unustada   /   01:59, 28. märts 2017
Toyota on parim valik ja kindel kvaliteet. Elame maal ja teed on enamuse ajast halvad ! Meie peres on aastaid olnud Toyota Hilux ja teine auto Avensis. Mõlemad ostetud viimati ja kasutatuna Soomest. Hind oli küll kõrgem võrreldes Eestis olevate hindadega aga mitte üle mõistuse. Hilux oli 3000 eur kallim ja Avensis 500 eur kallim kui meil siin. Mõlemad on siiani heas korras ja remonti pole pooleteise aasta jooksul veel teinud.
N
Nüüd..  /   06:09, 28. märts 2017
on siis asi niikaugele läinud, et müügiesindusest ka ei julge autot osta! Räägitakse, et eestlased on hakanud uusi autosid rohkem ostma. Täitsa nõus! Sest teenindustesse viia ei tasu, seal tehakse sulle rohkem vigu juurde kui enne oli ja vahetatakse paremad osad välja. Eriti kui veel juhtud Soomes tööl olema ja oled naine. Anna kohe rahakott nende katte. Sellepärast sa sinna ju läksidki. Ja ei jäägi muud üle kui uus auto osta. Ehk heal juhul pääseb suurematest üllatustest! Käisin Rakvere mainekas teeninduses ja olin mitmeid kordi järjest pettunud.
T
to nüüd  /   09:43, 28. märts 2017
Garantiiremondis võid samamoodi petta saada.
T
Täiskasvanud lapsed  /   07:03, 28. märts 2017
Püha lihtsameelsus. Kus vati ja sulgede sees Sa küll täiskasvanuks saanud oled? 31 aastasel võiks koos oma Mees (31) - ga mingi reaalsustaju olla.
E
Ei imesta  /   07:38, 28. märts 2017
Aasta Auto Pluss AS
müüs mulle tugeva avarii läbiteinud ja üleslöödud auto uue pähe.
Oli soodushind aga avariist ei sõnagi. Pidevalt ilmnes pisivigu, aga sellepeale küll ei osanud tulla, et salongist võib saada uue auto asemel "romu".
K
Katariina  /   08:22, 28. märts 2017
Sõitsite 300 km, mootorituli läks põlema, lasite auto üle vaadata kuskil mujal kui ostu kohas ja auto võeti pretensioonideta tagasi? Joppas. Kasutatud autode puhul võivad puudused ilmneda ka aastaid hiljem. Müüja peab tagama vaid seda, et sõiduk oleks liikluses kasutamiseks vastavuses õigusaktidega kehtestatud tehnonõuetele ja korrektsete dokumentidega. Kui sidur oli katki, siis kuidas üldse auto sõitis :O
A
arvamus  /   09:39, 28. märts 2017
Uus algaja juht võib siduri 300km linnasõiduga vabalt läbi küpsetada.
M
Matu  /   12:53, 28. märts 2017
Mul 17 aastat vana Focus ja...annan ainult talda.ls 500 tuhat.
E
ei noh  /   22:14, 28. märts 2017
midagi pole muutunud.kolm aastat tagasi otsisin sugulasele autot,hinna piir oli paigas,väljalaske aasta samuti,vaatasime siis koos tegelasega, kes pääseb ligi enamuse automarkide eesti ajaloole, ühe margiesinduse kasutatud autode valikut.müügimehe jutu järgi oli just liisingu lõppemise tõttu tulnud sisse hulk 3-4aasta vanuseid ja 60-80 tuhandese läbisõiduga masinaid.kõik kodulehel rivis nigu prillikivid,jutu järgi hooldatud ja ülevaatusedki tehtud.mis selgus-andmebaasidesse süvenedes leidsime et 8st väljavalitud autost 6 olid teinud avarii,ühele oli tagant sisse sõidetud ,teised ise kas kellelegi sisse põrutanud või mõne posti leidnud.pildid avariilistest masinatest olid hirmutavad sest kolmel autol olid avanenud ka mõned turvapadjad.uuesti müügimehega juttu tehes ja autode avariilisust mainides tehti imestunud nägu ja öeldi et nende teada midagi sellist toimunud ei ole,pilte ja sellesama esinduse remondilehtede väljavõtteid näidates oli jutt lühike-vaadake edaspidi endale sõiduk mõnest teisest kohast.nädala jooksul kadusid müüdavate autode nimekirjast nii mõnedki masinad,ei tea kas kartuses et mõnda telesaatesse satuvad või siis tehti täiendavat kontrolli ja kõrvaldati kahtlased sõidukid müügilt.nüüd pool tundi tagasi huvi pärast paari masinat pisteliselt uurides õnneks mingeid sarnaseid õudusi ei avastanud.NB-kedagi ega midagi nimeliselt avalikustama ei hakka.kui mõni ametkond tahab asjasse süveneda siis anonüümseid vihjeid võin teatud tingimustel jagada.
H
Hea Triin  /   00:05, 29. märts 2017
Olles autode ja autondusega vägagi kursis, ei saa ma aru, mis remondid oleks see 4000 EUR katnud!?
2000 EUR eest saab osta juba vägagi soliidse auto kui otsida ja selle "kohendamine" maksab max 1000 EUR, kui vahetada rihmad, rullikud, veepump, õlid, filtrid, esisilla kuluosad, piduriklotsid jms.
Kusjuures- kui läksid margiesindusse, siis on see muidugi sinu enda viga ja ränk viga. Sealsed hinnad on tihti kuni viiekordsed ja töid mõeldakse ka "igaks juhuks" välja.
Margiesindusteski rikutakse sõidukeid tänapäeval tihti ja võib juihtuda, et saad tagasi hullema kui viisid, eriti elektroonika ja mootori osas.
Viimane keiss oli sõbral 2,5 kuud, enne kui sai sõiduki margiesindusest tagasi, selle sisse mahtusid tarbijakaitse, advokaat ja hulk asjaajamist, et rikutud masina korda saaks.
" katkine turbo, katkine hooratas, sidur ja pidurid". Jah kui kahemassiline hooratas, siis jama, kuid avariilise pealt romulast saab korras hooratta, turbo saab kodus köögilaual lahti võtta, põhiviga siiski on tahmast kinnikiilumine ja selle põhjus on umbes tuulutus, kõrge õlitase jms. Sidur? Kui hooratas maas, muidugi tasub panna ka uus ketas. Pidurid? Klotsid? Suportid?
No üle 500 ma kokku ei saa, kust see 200 tuli?
"Mootori tuli põleb"? Ja siis? See võib süttida mille iganes peale ja OBD teatab miks. Vabalt võib süttida ka solkkütuse peale, mis kõikjal müügil.
Kahemassiline hooratas ja turbo viitavad diislile? Kui sakslane, siis on pommikindel, kahju, et marki ei avaldatud ja kW.
Aga 4000!? Saksast saab selle raha eest tuua väga heas korras sõiduki. Sellise, millega pole muret 4-5 aastat.
A
AL  /   17:52, 2. apr 2017
Lugesin teie artiklit ja ei imestaks kui teile oleks ka 10000 paber kirjutatud.Olen tegelenud autodega aastaid ja sarnaste olukordadega korduvalt kokku puutunud .Kui minna sinna töökotta ja küsida miks seda või toda asja on vaja vahetada siis selgub ,et igaks juhuks! Otseselt läbi ei ole aga varsti võib minna.Nii võib kasutatud autol kõik liikuvad osad igaks juhuks ära vahetada!Olen kindel ,et kui te ka kõik need osad oleksite vahetanud ja siis uude kohta kontrollima läinud oleks jälle midagi uut leitud selles võite kindel olla.

Loe ka neid lugusid